بورس

رشد ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس در یک روز/ فولاد مبارکه و ملی صنایع مس ایران از نمادهای با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بودند

رشد ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس در یک روز/ فولاد مبارکه و ملی صنایع مس ایران از نمادهای با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بودند
پایگاه خبری معدن نیوز - شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۲۰ هزار واحدی عدد ۵۶۷ هزار و ۶۶۰ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۲۰۱ هزار و ۷۳ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۴۰۱ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد یک میلیون و ۲۰۶ هزار واحد را ثبت کرد. امروز آیفکس نیز عدد ۷۲۲۵ واحد را نمایش داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شاخص بورس تهران امروز با افزایش 20 هزار واحدی عدد 567 هزار و 660 واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم 201 هزار و 73 واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال 401 هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد یک میلیون و 206 هزار واحد را ثبت کرد. امروز آیفکس نیز عدد 7225 واحد را نمایش داد.

امروز با دست به دست شدن 7 میلیارد سهم و اوراق بهادار طی 879 هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به 5 هزار و 300 میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای "فارس"، "فولاد" و "فملی" به ترتیب با 1194، 1052 و 785 واحد بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای "غگل"، "کگاز" و "کفپارس" به ترتیب با 38، 15 و 12 واحد بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز "وتجارت"، "وبملت" و "غگل" پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند.

از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت بود و بانک و فرآورده های نفتی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد