بورس

عرضه اولیه سرمایه گذاری صبا تامین قطعی شد

عرضه اولیه سرمایه گذاری صبا تامین قطعی شد
پایگاه خبری معدن نیوز - افسانه اروجی معاون بازار شرکت فرابورس ایران با اعلام واگذاری ها در فصل بهار از قعطی شدن عرضه اولیه و کشف قیمت ۱۲ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری صبا تامین در چهارشنبه جاری یعنی ۲۰ فروردین ۹۹ خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، افسانه اروجی معاون بازار شرکت فرابورس ایران با اعلام واگذاری ها در فصل بهار از قعطی شدن عرضه اولیه و کشف قیمت 12 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری صبا تامین در چهارشنبه جاری یعنی 20 فروردین 99 خبر داد.

 این شرکت از واحدهای تابعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) است که تاکنون 100 درصد سهام ام در اختیار شستا بوده اما در روز چهارشنبه 20 فروردین 12 درصد آن در بازار اول معاملات فرابورس عرضه خواهد شد.

معاون بازار شرکت فرابورس ایران اعلام کرد: در این عرضه که محدوده قیمت و سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی به زودی مشخص و اعلام می شود، 10 درصد معادل 1.5 میلیارد سهم "صبا" برای عموم و 2 درصد دیگر هم به صندوق های سرمایه گذاری تعلق گیرد.

وی افزود: برنامه واگذاری ها در فصل بهار و تا قبل از اتمام دوره اول سه ماهه هم این است که در اکثر هفته ها، یک شرکت جدید و آماده پذیرش، عرضه اولیه و وارد تابلو شود. در این میان حدود 4 شرکت در حال طی مراحل نهایی پذیرش بوده و چند شرکت دیگر هم افزوده خواهند شد تا در صورت طی مراحل قانونی و تکمیل اطلاعات به تدریج وارد فرابورس شوند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد