سنگ آهن و ذغال سنگ

چراغ سبز مقامات آفریقایی به یک معدندار سنگ آهن برای صادرات در دوران قرنطینه

چراغ سبز مقامات آفریقایی به یک معدندار سنگ آهن برای صادرات در دوران قرنطینه
پایگاه خبری معدن نیوز- رویترز گزارش داد: شرکت African Rainbow Minerals که به اختصار به آن ARM می گویند، اعلام کرد که از سوی مقامات آفریقای جنوبی چراغ سبزی جهت بارگیری سنگ آهن از دپوهای موجود در معادن خود علیرغم منع آمد و شد ۲۱ روزه در سراسر کشور، دریافت کرده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از کانال تلگرامی کیوان جعفری طهرانی، رویترز گزارش داد: شرکت African Rainbow Minerals که به اختصار به آن ARM می گویند، اعلام کرد که از سوی مقامات آفریقای جنوبی چراغ سبزی جهت بارگیری سنگ آهن از دپوهای موجود در معادن خود علیرغم منع آمد و شد 21 روزه در سراسر کشور، دریافت کرده است.

هفته گذشته آفریقای جنوبی خواستار تعطیلی فعالیت های صنعتی و معدنی در کشور شد تا از سرعت شیوع کروناویروس بکاهد. در این رابطه دستور داد تا تمامی معادن زیرزمینی و کوره های کارخانجات از نیمه شب 26 مارس به تعمیر و نگهداری رفته یا فعالیت خود را به حداقل ممکن برسانند.

کلیه فعالیت های استخراجی معادن ARM از جمله در Khumani و Beeshoek به طور موقت تعطیل شد اما این شرکت در بیانیه ای گفت: درمورد برخی کالاها که برای تجدید حیات اقتصاد ملت (آفریقای جنوبی) و تجدید حیات در دوران پسا کرونا ضروری تلقی می گردند، معافیت هایی در دوره محدودیت های منع آمد و شد در نظر گرفته شده است، که سنگ آهن یکی از این موارد است.

این معدنکار اعلام کرد: شرکت لجستیکی دولتی Transnet نیز سیستم صادرات ریلی و بندری از استان شمالی کیپ به بندر Saldanha را مجددا فعال کرده تا حجم حمل و صادرات را در دوره باقی مانده از قرنطینه افزایش دهد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد