رویدادها و گزارش های ویژه

معدن نیوز بررسی کرد؛

فعال ترین شرکت های معدنی و فلزی از نظر اطلاع رسانی در تعطیلات نوروز

فعال ترین شرکت های معدنی و فلزی از نظر اطلاع رسانی در تعطیلات نوروز
پایگاه خبری معدن نیوز - طبق بررسی معدن نیوز مس، گل گهر و مبارکه، فعالترین شرکتها در تولید و انعکاس اخبار در ایام تعطیلات نوروز بودند.
  بزرگنمايي:

طبق بررسی معدن نیوز مس، گل گهر و مبارکه، فعالترین شرکتها در تولید و انعکاس اخبار در ایام تعطیلات نوروز بودند.

از آنجا که در ایام تعطیلات به ویژه تعطیلات نوروز که امسال از 29 اسفند تا 15 فروردین ادامه داشت، عمدتا حرکت رسانه ای و تولید محتوا از سوی بسیاری از بنگاه ها، سازمان ها و شرکت ها و حتی رسانه ها کاهش می یابد اما در تعطیلات نوروز امسال روند، متفاوت بود و شرکت های معدنی و صنایع معدنی در تولید خبر فعال بودند.

طبق بررسی معدن نیوز، در بازه زمانی 29 اسفند 98 لغایت 15 فروردین 99 که هم تعطیلات نوروزی بوده و هم به جهت شرایط کرونایی کشور فعالیت های اداری و شرکتی کمرنگ تر از گذشته صورت می گرفت، "شرکت ملی صنایع مس ایران" با تعداد 14 خبر، "شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان" با تعداد 9 خبر و "شرکت فولاد مبارکه اصفهان" با تعداد 5 خبر دارای فعالترین واحدهای روابط عمومی در حوزه تولید محتوا و اطلاع رسانی و حائز رتبه های اول تا سوم در این رده بندی بوده اند. 

گفتنی است این بررسی صرفا شامل اخبار تولیدی موضوعی بوده و شامل پیام های نوروزی، تبریک و تسلیت شرکتها و مدیران نمی شود.

البته ناگفته نماند شرکتهای دیگری همچون هلدینگ میدکو، فولاد خوزستان، فولاد هرمزگان، ذوب آهن اصفهان، چادرملو، گهرزمین، تهیه و تولید مواد معدنی ایران، صبا فولاد خلیج فارس، توسعه فراگیر سناباد، فولاد اکسین و نیز سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در عرصه اطلاع رسانی و تولید خبر در ایام تعطیلات کرونایی نوروز امسال فعالیتهای موثری داشته اند.

معدن نیوز از روابط عمومی سازمان ها و شرکت های فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی که هر یک در حد توان خود در اطلاع رسانی و ارسال اخبار تولیدی به رسانه ها، فعال بوده و گامی برداشتند تقدیر می نماید چرا که نشان دهنده تفکر شفافیت و گردش آزاد اطلاعات در ذهن مدیران این صنعت تاثیرگذار کشور است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد