فولاد و آهن

بازدید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان از قرارگاه جهادی شفا

بازدید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان از قرارگاه جهادی شفا
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت فولاد خوزستان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بیش از ۵ هزار بسته‌ حمایتی شامل: ارزاق، ماسک تنفسی، مواد بهداشتی و مایع ضدعفونی کننده را در این قرارگاه آماده نموده و در اختیار جانبازان شیمیایی و ساکنان مناطق محروم شهرستان اهواز قرار می‌ دهد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت فولاد خوزستان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بیش از 5 هزار بسته‌ حمایتی شامل: ارزاق، ماسک تنفسی، مواد بهداشتی و مایع ضدعفونی کننده را در این قرارگاه آماده نموده و در اختیار جانبازان شیمیایی و ساکنان مناطق محروم شهرستان اهواز قرار می‌ دهد.

گفتنی است، با همکاری فولاد خوزستان به صورت جداگانه بسته های بهداشتی در مناطق محروم شهرستان کارون و قلعه چنعان در حال توزیع می باشد.

در این بازدید که از کارگاه‌ های بسته‌ بندی ارزاق، مواد ضدعفونی کننده و تهیه البسه بیمارستانی انجام شد، سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان نیز حضور داشت.

این گزارش حاکی است، بازدید یادشده 22 فروردین ماه 1399 از قرارگاه جهادی شفای استان خوزستان در مجتمع شهید جهان آرا شهرستان اهواز انجام شد.

@khouzestan_steel_co


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد