ورزش بنگاه ها

صعود تیم هندبال مس کرمان به جام باشگاه های آسیا

صعود تیم هندبال مس کرمان به جام باشگاه های آسیا
پایگاه خبری معدن نیوز - با اعلام رئیس فدراسیون هندبال کشور، تیم هندبال مس کرمان رسما به عنوان قهرمان رقابت‌های این فصل لیگ برتر هندبال کشور معرفی شد تا این تیم نماینده کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در فصل آینده باشد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، با اعلام رئیس فدراسیون هندبال کشور، تیم هندبال مس کرمان رسما به عنوان قهرمان رقابت‌های این فصل لیگ برتر هندبال کشور معرفی شد تا این تیم نماینده کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در فصل آینده باشد.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان گفت: در حالی که تنها پنج هفته به پایان رقابت های لیگ برتر هندبال کشور باقی مانده بود، تیم هندبال مس کرمان با اختلاف امتیاز نسبت به تیم های بعد مقتدرانه در صدر جدول رقابت ها قرار داشت و با کسب یک پیروزی دیگر در جدول این مسابقات رسما به مقام قهرمانی می رسید.

سعید قرایی افزود: اما با شیوع ویروس کرونا و گسترش آن در کشور، رقابت های لیگ برتر هندبال کشور نیز همانند سایر رقابت های ورزشی تعطیل و هفته گذشته اعلام شد که برگزاری ادامه این مسابقات مقدور نیست.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت با اعلام علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشورمان جدول رده بندی این رقابت ها مطابق آخرین هفته برگزاری این مسابقات برای پایان این فصل اعلام شد که بر این اساس تیم هندبال مس کرمان موفق شد با اقتدار و کسب پیروزی در تمام چهارده رقابت خود، مقتدرانه عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد