سنگ آهن و ذغال سنگ

مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس خبر داد؛

زغال سنگ پروده طبس همچنان رکورددار تولید زغال سنگ ایران/ پروده طبس برای ششمین سال متوالی بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ کشور شد/ افزایش ۴ درصدی حفریات زیرزمینی در سالی که گذشت

زغال سنگ پروده طبس همچنان رکورددار تولید زغال سنگ ایران/ پروده طبس برای ششمین سال متوالی بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ کشور شد/ افزایش ۴ درصدی حفریات زیرزمینی در سالی که گذشت
پایگاه خبری معدن نیوز- شرکت زغال سنگ پروده طبس در سال ۱۳۹۸ عنوان بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ کشور را برای ششمین سال متوالی حفظ کند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت زغال سنگ پروده طبس در سال 1398 عنوان بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ کشور را برای ششمین سال متوالی حفظ کند.

مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس گفت: این شرکت پارسال بیش از یک زغال سنگ پروده طبس همچنان رکورددار تولید زغال سنگ ایران میلیون و 200 هزار تُن زغال سنگ خام و 568 تُن کنسانتره زغال سنگ کک شو تولید کرد تا کماکان تأمین کننده عمده نیاز صنایع کک سازی و فولادسازی کشور باشد.

کریتی ثانی افزود: این شرکت در سال 1398 علاوه بر تولید زغال سنگ خام و کنسانتره، موفق به اجرای 6 هزار و 632 متر حفریات زیرزمینی در معادن شد که 4 درصد از سال قبل از آن، بیشتر بود.

وی با اشاره به کاهش 10 درصدی تولید زغال سنگ خام و کک در سال گذشته، علت این کاهش را مشکلات تأمین قطعات مورد نیاز برای اجرای برنامه سرویس و نگهداری تجهیزات استخراج و همچنین تعطیلی معادن و کارخانه زغالشویی در دو هفته پایانی سال 98 برای مقابله با شیوع کرونا دانست.

مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس با اشاره به نامگذاری سال 1399 با عنوان سال "جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: این شرکت به عنوان اولین و تنها شرکت فعال در عرصه معدنکاری تمام مکانیزه استخراج زغال سنگ از ذخایر عمقی، با داشتن دانش تخصصی و تجهیزات حفاری و استخراج و بهره گیری از بزرگترین کارخانه زغالشویی ایران، آمادگی لازم برای ایجاد جهش در تولید زغال سنگ کشور را دارد که تحقق آن منوط به در اختیار گذاشتن ذخایر و منابع جدید زغالی است.

کریتی ثانی افزود: شرکت زغال سنگ پروده طبس استخراج بیش از یک میلیون و 500 هزار تُن زغال سنگ خام، تولید 635 هزار تُن کنسانتره و اجرای بیش از 7800 متر حفریات زیرزمینی در معادن را برای امسال هدفگذاری کرده است.

وی با اشاره به تداوم شرایط اضطراری ناشی از شیوع کرونا در کشور، خواستار حمایت و پشتیبانی دولت و متولیان صنعت و معدن از حوزه معادن و بویژه زغال سنگ شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد