فولاد و آهن

فدراسیون آهن و فولاد ژاپن از انتشار داده های تولید به دلیل شیوع ویروس کرونا خودداری کرد

فدراسیون آهن و فولاد ژاپن از انتشار داده های تولید به دلیل شیوع ویروس کرونا خودداری کرد
پایگاه خبری معدن نیوز - یک مقام رسمی در فدراسیون آهن و فولاد ژاپن به رویترز اعلام کرد: این فدراسیون در ماه جاری از انتشار آمار ماهانه تولید فولاد خام صرف نظر خواهد کرد زیرا قادر به جمع آوری داده ها پس از اعلام وضعیت اضطراری از سوی دولت ژاپن برای مهار کروناویروس نیست.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از کانال تلگرامی کیوان جعفری طهرانی، یک مقام رسمی در فدراسیون آهن و فولاد ژاپن به رویترز اعلام کرد: این فدراسیون در ماه جاری از انتشار آمار ماهانه تولید فولاد خام صرف نظر خواهد کرد زیرا قادر به جمع آوری داده ها پس از اعلام وضعیت اضطراری از سوی دولت ژاپن برای مهار کروناویروس نیست.

 «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن در تاریخ 7 آوریل برای مقابله با ویروس کرونا در مراکز مهم جمعیتی وضعیت اضطراری اعلام کرد و به مقامات این کشور نیز قدرت بیشتری داد تا مردم را برای ماندن در خانه تحت فشار قرار دهند و نیز از مشاغل خواست تا فعالیت خود را تعطیل نمایند.

فدراسیون آهن و فولاد ژاپن قرار بود داده های ماه مارس و سال مالی منتهی به مارس را در اواخر ماه آوریل منتشر کند.

 این مقام مسئول گفت: فدراسیون مذکور قصد دارد پس از بازگشت شرایط به حالت عادی خود جمع آوری داده ها را از سر بگیرد و وب سایت خود را با داده های جدید بروزرسانی نماید. وی اضافه کرده که این اتفاق برای چندین دهه است که اتفاق نیفتاده بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد