فولاد و آهن

معاون بهره برداری فولاد مبارکه خبر داد:

ثبت رکوردهای مختلف در فروردین ماه در نواحی تولیدی فولاد مبارکه

ثبت رکوردهای مختلف در فروردین ماه در نواحی تولیدی فولاد مبارکه
پایگاه خبری معدن نیوز - لبیک کارکنان پرتلاش شرکت فولادمبارکه به فرمان مقام معظم رهبری در سال جهش تولید با ثبت رکوردهای غرورآفرین در فروردین ماه رقم خورد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، لبیک کارکنان پرتلاش شرکت فولادمبارکه به فرمان مقام معظم رهبری در سال جهش تولید با ثبت رکوردهای غرورآفرین در فروردین ماه رقم خورد.

مختاربخشیان معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه با اعلام این خبر گفت: بهار امسال در کنار تلخی های کرونا ویروس، فولادمردان خط مقدم جبهه صنعت با دست یابی به رکوردهای متعدد در نواحی تولیدی شرکت فولادمبارکه توانستند، حلاوت و شیرینی خاصی به فضای این بنگاه صنعتی ببخشند.

بخشیان تصریح کرد: در ناحیه آهن سازی با تولید 711 هزار و پانصد تن آهن اسفنجی از رکورد قبلی که 700 هزار و 500 تن بود عبور کردیم و در واحد شهیدخرازی با 251 هزار و 650 تن رکورد 250 هزار و 500 تن را پشت سر گذاشتیم.

معاون بهره برداری افزود: همکاران سخت کوش وپرتلاش ناحیه فولاد سازی وریخته گری مداوم، با تولید 636 هزارتن تختال به رکوردی به یادماندنی وافتخار آمیز دست یافتند ، رکورد ماهانه قبلی این واحد برابر با 618 هزارتن بوده است.

در ادامه این گفتگو، وی بااشاره به همدلی و همت کارکنان مجتمع فولادسبا از دستیابی این واحد به رکوردهای جدید خبرداد. در این مجتمع با تولید 129 هزار و 500 تن آهن اسفنجی، رکورد قبلی این ناحیه که 128 هزارتن بود، شکسته شد. 

همچنین کلاف گرم تولیدی مجتمع فولادسبا به 127 هزار و 200 تن رسید تا رکورد ثبت شده قبلی با 120 هزار و 172 تن بهبود یابد.

معاون بهره برداری فولادمبارکه در پایان افزود: تامین به موقع مواد اولیه، آماده به کاری تجهیزات، تعمیرات برنامه ریزی شده، همدلی، همراهی و همکاری تمامی پرسنل، پیمانکاران و ذینفعان در کنار راهنمایی مدیریت ارشد و معاونین و مدیران شرکت باعث شد تا درکنار هم شاهد دست یابی به رکوردهای غرورآمیز در نواحی تولیدی شرکت باشیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد