فولاد و آهن

معاون بهره برداری شرکت فولاد خوزستان؛

رکورد ماهانه تولید فولاد خوزستان شکسته شد/ تولید روزانه در ۱۴ فروردین ماه به ۱۳۱۰۴ تن رسید/ تولید ماهانه بیش از ۳۴۵ هزار تن شد

رکورد ماهانه تولید فولاد خوزستان شکسته شد/ تولید روزانه در ۱۴ فروردین ماه به ۱۳۱۰۴ تن رسید/ تولید ماهانه بیش از ۳۴۵ هزار تن شد
پایگاه خبری معدن نیوز - در سال "جهش تولید" رکورد ماهانه تولید شمش فولاد خوزستان شکسته شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در سال "جهش تولید" رکورد ماهانه تولید شمش فولاد خوزستان شکسته شد.

محمود لندی معاون بهره برداری شرکت فولاد خوزستان، اظهار داشت: فولاد مردان یکبار دیگر ثابت کردند، دستیابی به تولید بیشتر با توکل به خداوند و تلاش و کوشش امکان پذیر است.

لندی در ادامه گفت: سال 1399 از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید" نام گذاری شد؛ همین موضوع، انگیزه ای فولاد مردان را برای تولید بیشتر و با کیفیت دوچندان کرد. در حالی‌ که شیوع ویروس کرونا باعث شد، برای حفظ سلامت کارکنان، محدودیت هایی در نظر گرفته شود، اما در همین شرایط،‌ توانستیم در چهاردهم فروردین ماه 1399 به تولید 13104 تُن دست پیدا کنیم. 

معاون بهره برداری فولاد خوزستان،‌ ارتقا رکورد ماهانه تولید پس از دو سال را حاصل اراده‌ پولادی کارکنان دانست و افزود: دستیابی به تولید ماهانه 345 هزار و سیصد و پنجاه هشت تُن در فروردین ماه 1399، مرهون تلاش و ایثار بی وقفه کارکنان و حمایت های خالصانه مدیرعامل است. این مقدار تولید، سالی پربار و موفقیت آمیز را برای شرکت فولاد خوزستان نوید می دهد.

لندی در پایان اظهار داشت: امیدوارم با حرکت در مسیر راهبری شرکت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، بتوانیم به شعار "جهش تولید" جامه عمل بپوشانیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد