سنگ آهن و ذغال سنگ

با روند صعودی تولید و فروش شرکت طی یک دوره:

درآمد فروش "کچاد" ۳۲ درصد افزایش یافت

درآمد فروش "کچاد" ۳۲ درصد افزایش یافت
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو طی دو دوره عملکرد همچون یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۸ و نیز از ابتدای سال مالی ۹۸ تا پایان اسفند ماه روند رو به رشد مقدار تولید، فروش و درآمد فروش محصولات تولیدی خود را رقم زده است. به گونه ای که، درآمد فروش این مجموعه در دوره عملکرد از ابتدای سال مالی ۹۸ تا پایان اسفند ماه حدود ۳۲ درصد افزایش یافته است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو طی دو دوره عملکرد همچون یک ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 98 و نیز از ابتدای سال مالی 98 تا پایان اسفند ماه روند رو به رشد مقدار تولید، فروش و درآمد فروش محصولات تولیدی خود را رقم زده است. به گونه ای که، درآمد فروش این مجموعه در دوره عملکرد از ابتدای سال مالی 98 تا پایان اسفند ماه حدود 32 درصد افزایش یافته است.

عملکرد یک ماهه منتهی به 98.12.29

بر اساس این گزارش، شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو در حالی طی اسفند سال مالی 97 بواسطه تولید و فروش حدود یک میلیون تن انواع محصول درآمدی بالغ بر هفت هزار و 239 میلیارد ریال بدست آورده است که این مجموعه در دوره مشابه سال مالی 98 با پیگیری روند افزایشی مقدار تولید و فروش محصولات تولیدی خود، با تولید بیش از یک میلیون و 341 هزار تن انواع محصول و عرضه حدود یک میلیون تن از تولیداتش درآمدی به مبلغ هفت هزار و 772 میلیارد ریال محقق ساخته است.

بالاترین مبلغ و نرخ فروش محصولات

در ماهی که گذشت، محصول فولاد تولید شده در شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو همچون ماه های قبل از آن بیشترین درآمد فروش را برای این مجموعه رقم زده است و در عین حال بالاترین نرخ فروش محصولات تولیدی "کچاد" را به خود اختصاص داده است. به طوریکه، در این دوره عملکرد تعداد 88 هزار و 924 تن محصول فولاد تولید شده که عرضه 73 هزار و 905 تن از آن به قیمت 46 میلیون و 960 هزار ریال ارزشی به مبلغ سه هزار و 470 میلیارد ریال را برای شرکت ثبت کرده است.

عملکرد از ابتدای سال 98 تا تاریخ 98.12.29

همانطور که قبلا نیز به آن اشاره شد، درآمد فروش شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو در دوره عملکرد از ابتدای سال مالی 98 تا پایان اسفند ماه نسبت به دوره مشابه سال مالی 97 حدود 32 درصد افزایش یافته است و بر این اساس، از مبلغ 73 هزار و 394 میلیارد ریال به 96 هزار و 684 میلیارد ریال رسیده است.

گفتنی است، این مجموعه طی عملکرد 12 ماهه منتهی به اسفند ماه 98 بیش از 15 میلیون و 656 هزار تن انواع محصول تولید کرده است و حدود 16 میلیون و 456 هزار تن نیز در بازار به فروش رسانده است.

بالاترین مبلغ و نرخ فروش محصولات

در پایان این گزارش می افزاید، از ابتدای سال مالی 98 تا پایان اسفند ماه حدود یک میلیون تن محصول فولادتوسط این مجموعه تولید شده است که عرضه تعداد 999 هزار و 99 تن از تولیدات این محصول به قیمت 39 میلیون و 582 هزار ریال به ازای هر تن درآمدی به مبلغ 39 هزار و 547 میلیارد ریال را برای "کچاد" به ارمغان آورده است.

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد