ورزش بنگاه ها

فتاحی و حلاجی نمایندگان سپاهان در کمیته استیناف

فتاحی و حلاجی نمایندگان سپاهان در کمیته استیناف
پایگاه خبری معدن نیوز - کمیته استیناف پنجشنبه در مورد پرونده دیدارسپاهان وپرسپولیس که در ورزشگاه نقش جهان به دلیل وقوع حوادث غیر قابل پیش بینی برگزار نگردید, تشکیل جلسه می دهد.
  بزرگنمايي:

کمیته استیناف پنجشنبه در مورد پرونده دیدارسپاهان وپرسپولیس که در ورزشگاه نقش جهان به دلیل وقوع حوادث غیر قابل پیش بینی برگزار نگردید, تشکیل جلسه می دهد.

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، حلاجی مدیر امور حقوقی و قراردادهای این باشگاه در گفتگویی عنوان کرد:

پنجشنبه به اتفاق فتاحی سرپرست تیم در جلسه کمیته استیناف حضور خواهیم یافت تا دفاعیات خود را درخصوص دیدار انجام نشده سپاهان وپرسپولیس به صورت مبسوط و مستند ارائه نمائیم.

وی افزود: متاسفانه کمیته انضباطی رسیدگی کننده به این موضوع درمرحله بدوی ، فقط حق دفاع مکتوب و ارسال لایحه دفائیه را به باشگاه سپاهان داده بود، که البته لایحه مربوطه نیزبه صورت جامع و کامل در زمان قانونی تنظیم و توسط نماینده باشگاه در فرجه مقرر تقدیم کمیته انضباطی گردیده بود.

در ادامه مدیر امور حقوقی و قراردادهای باشگاه سپاهان عنوان نمود:

در این پرونده اتفاقات غیر قابل پیش بینی و خارج از کنترل و اراده، منجر به تاخیر موجه در ورود تیم سپاهان به محل ورزشگاه شده، و بر اساس آئین نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر بایستی مسابقه با اعمال و اعطای فرصت های پیش بینی شده مطابق با ماده 12ائین نامه ی موصوف برگزار می گردید.

در جلسه فردا ما بعنوان نمایندگان باشگاه سپاهان از تمام ظرفیت های موجود در راستای اجرای عدالت استفاده خواهیم کردوامیدواریم انتظار به حق مردم استان اصفهان به رعایت انصاف و قانون در کمیته استیناف پاسخ داده شود و باشگاه سپاهان نیز این اطمینان را به مردم شریف اصفهان می دهد که درراستای پیگیری موضوع از تمام پتانسیل و فرصت های قانونی در جهت اجرای عدالت و نقض رای کمیته انضباطی استفاده نماید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد