فولاد و آهن

مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس خبر داد:

بهره برداری آزمایشی فاز دوم توسعه فولاد کاوه جنوب کیش در بهار امسال/ تست های سرد فاز دوم فولاد کاوه رو به اتمام است/ ظرفیت تولید کاوه دو برابر می شود

بهره برداری آزمایشی فاز دوم توسعه فولاد کاوه جنوب کیش در بهار امسال/ تست های سرد فاز دوم فولاد کاوه رو به اتمام است/ ظرفیت تولید کاوه دو برابر می شود
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس با اشاره به رکوردزنی فولاد کاوه جنوب کیش در تولید شمش فولادی طی فروردین ماه امسال، جزئیاتی از زمان بهره برداری از فاز دوم این شرکت را تشریح کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس با اشاره به رکوردزنی فولاد کاوه جنوب کیش در تولید شمش فولادی طی فروردین ماه امسال، جزئیاتی از زمان بهره برداری از فاز دوم این شرکت را تشریح کرد.

محمد اتابک با اشاره به رکورد زنی دوباره تولید در فولاد کاوه جنوب کیش اظهار کرد: شرکت فولاد کاوه جنوب کیش که در سال گذشته توانسته بود رکوردهای تولید فولاد خود را ارتقاء دهد، در فروردین ماه امسال نیز توانست با یک رکورد جدید در تولید شمش فولادی، میزان تولیداتش را از ظرفیت اسمی فراتر ببرد.

 مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس وابسته به بنیاد مستضعفان ادامه داد: این رکوردزنی تولید در شرایطی بود که مهندسان و کارگران تلاشگر این شرکت، با رعایت پروتکل های بهداشتی در برابر شیوع کرونا، موفق شدند طی فروردین ماه، یکصدهزار و 516 تن شمش فولادی، تولید کنند.

 وی با بیان اینکه این میزان تولید در فروردین ماه امسال، فراتر از ظرفیت اسمی این شرکت بود افزود: همچنین در 12 ماه سال گذشته نیز، یک میلیون و 157 هزار تن فولاد در این شرکت تولید شد که رکورد تولید سالانه فولاد کاوه جنوب کیش را 14.7 درصد افزایش داد.

 اتابک با اشاره به طرح های توسعه ای در فولاد کاوه جنوب کیش گفت: در حال حاضر تست های سرد فاز دوم این شرکت رو به اتمام است و در بهار امسال بهره برداری آزمایشی از فاز دوم انجام خواهد شد.

 به گفته وی با بهره برداری از فاز دوم، ظرفیت تولید در این شرکت 2 برابر شده و به 2 میلیون و 400 هزار تن خواهد رسید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد