فولاد و آهن

پیام مدیر عامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز کار و کارگر

پیام مدیر عامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز کار و کارگر
پایگاه خبری معدن نیوز - پیام منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز کار و کارگر به شرح ذیل می باشد:
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، پیام منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز کار و کارگر به شرح ذیل می باشد:

جهان آینده، متعلق به کسانی است که به بهبودی آن می اندیشند. صاحبان فردا، امروز خود را غنی تر از دیروز می خواهند و کارگران پیشگامان حیات بدیع آینده هستند. دست هایی که آیینه تلاش روزگارند و بهروزی روزگار را به ارمغان می آورند.

چشمه سار زلال زندگی با کار جلا و روشنی می یابد و کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و در هر جامعه ای که از فرصت اندیشه و بازوی کارگران بهتر استفاده شده توسعه و پیشرفت، رونقی دو چندان داشته است.

یکی از مهمترین ویژگی های کارگران جوهره مسئولیت پذیری است. شعله ای فروزان که بر جان کارگران متعهد است و روح بی قرار آنان را بر آن می دارد تا شعله عشق و استمرار تولید را پروانه وار در آغوش کشند و پرچم افراشته شان را برساحت استقلال اقتصادی کشور به اهتزار در آورند.

ذوب آهن اصفهان نام کارگران را به نیکی بر تاریخ خود ثبت کرده است و رشد و حضور خود را در بازارهای جهانی رهین وجود مبارک آنان می داند.

روز کارگر را در ماه های آغازین سال جهش تولید بر همه همکاران شریفی که زمینه ساز شکوفایی و اعتلای همه جانبه کشور هستند تبریک و شادباش عرض کرده ، بهروزی و تندرستی عزیزان را خواستارم .


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد