آلومینیوم و مس

وزیر صمت:

بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در معدن مس سونگون اجرا می شود

بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در معدن مس سونگون اجرا می شود
پایگاه خبری معدن نیوز- تبریز- وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به توسعه مجتمع مس سونگون گفت: بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در معدن مس سونگون اجرا می شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به توسعه مجتمع مس سونگون گفت: بیش از 14 هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در معدن مس سونگون اجرا می شود.

رضا رحمانی ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی در تبریز گفت: هیچ شرکت دولتی یا خصوصی حق ندارد جنس و مواد را گران تر از خارجی ها به تولید کنندگان داخلی بفروشد.

وی افزود: بحث فولاد مربوط به بورس است اما هدف ما از ورود به بورس‌ جلوگیری از دلالی گری در این بخش بود.

رحمانی سپس به موضوع نهاده های دامی اشاره داشت و گفت: امکان توزیع یک کیلوگرم ذرت و نهاده بدون مجوز جهاد کشاورزی وجود ندارد و در غیر این صوت تخلف است.

وزیر صمت ادامه داد: در گذشته وارد کنندگان نهاده ها مشکلات زیادی داشتند اما الان هیچ محدودیتی ندارند. دولت هیچ طرفداری نسبت به افراد ندارد که حتما آن افراد وارد کننده نهاده ها باشند.

وی افزود: جوانان خوش فکری هستند که توان واردات کمتری دارند ولی بعضی ها نیز هستند که می توانند زیاد وارد کنند. هرکسی سالم می تواند کار کند به صحنه بیاید اما توزیع نهاده ها مربوط به جهاد کشاورزی است.

رحمانی همچنین افزود: دولت سال قبل گندم را 1850 تومان خرید ولی امسال 2500 تومان خریداری می کند و مشکلی هم در این حوزه نداریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مصوبه این است که همه خرید گندم در سامانه جی تی سی ثبت شود اما دولت هیچ نفعی از خرید گندم نمی برد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد