فولاد و آهن

تاکید رئیس هیئت عامل ایمیدرو در نشست مشترک شرکت های گروه 12 و صندوق ضمانت صادرات تاکید کرد؛

افزایش تعامل شرکت های فولادی و معدنی با صندوق ضمانت صادرات ایران

افزایش تعامل شرکت های فولادی و معدنی با صندوق ضمانت صادرات ایران
پایگاه خبری معدن نیوز - نشست مشترک شرکت های عضو گروه ۱۲ (ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، فولاد هرمزگان، شرکت ملی مس ایران، ایرالکو، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و ...) با صندوق ضمانت صادرات ایران به دعوت ایمیدرو با رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا، به صورت ویدئو کنفراس چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، نشست مشترک شرکت های عضو گروه 12 (ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، فولاد هرمزگان، شرکت ملی مس ایران، ایرالکو، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و ...) با صندوق ضمانت صادرات ایران به دعوت ایمیدرو با رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا، به صورت ویدئو کنفراس چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه برگزار شد.

در این جلسه افروز بهرامی مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران رویکردها و سیاست های جدید این صندوق از جمله خدمات به ذی نفعان اصلی؛ صادر کنندگان، بانک ها و سرمایه گذاران را تشریح نمود.

در خصوص صادرکنندگان، بیمه نامه پوشش نوسانات نرخ ارز و ضمانت نامه های بانکی، در خصوص بانک ها، ضمانت نامه های اعتباری، ریالی و ارزی، پوشش بیمه نامه خرید دین اسناد صادراتی، بیمه پوشش ضمانت نامه بانکی و در خصوص سرمایه گذاران، بیمه نامه پوشش ریسک سیاسی و سرمایه گذاری صادرات محور تشریح گردید.

در این جلسه مسئولین شرکت ها به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص نحوه تعامل و همکاری با صندوق ضمانت صادرات ایران برای توسعه صادرات و افزایش بهره گیری از خدمات این صندوق پرداختند.

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این نشست، خلاصه عملکرد این شرکت در چند سال اخیر در حوزه تعامل و همکاری با صندوق ضمانت صادرات ایران را بیان نمود و درجهت توسعه بهره گیری از خدمات صندوق مذکور، به خصوص در مورد پوشش بیمه ای صادرات و پوشش ریسک های واردات پیشنهاداتی را ارائه نمود.

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران نیز با تاکید بر اینکه ذوب آهن اصفهان یکی از پیشگامان تعامل با صندوق ضمانت صادرات است، بر رفع موانع و مشکلات جاری تاکید کرد و در این خصوص قول مساعد داد.

خداداد غریب پور رئیس هیئت عامل ایمیدرو نیز ضمن جمع بندی مباحث، بر افزایش تعامل شرکت های فولادی و معدنی با صندوق ضمانت صادرات ایران تاکید کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد