فولاد و آهن

کمک ۱۲ میلیارد ریالی فولاد هرمزگان برای آزادی ۸۹ زندانی جرائم غیر عمد استان

کمک ۱۲ میلیارد ریالی فولاد هرمزگان برای آزادی ۸۹ زندانی جرائم غیر عمد استان
پایگاه خبری معدن نیوز - جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد با حضور صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و مدیران صنایع استان روز سه شنبه در دادگستری هرمزگان برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد با حضور صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و مدیران صنایع استان روز سه شنبه در دادگستری هرمزگان برگزار شد.

در این  جلسه مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان با ارئه گزارش عملکرد این ستاد گفت: شرکت فولاد هرمزگان بیش از  ١٢ میلیارد ریال به این ستاد مساعدت داشته که منجر به آزادی ٨٩ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان گردیده است.

مرادی نژاد گفت: مشارکت صنایع در این امر خیر و خدا پسندانه ضروری است و ما از شرکت فولاد هرمزگان که همیشه یار و یاور ستاد دیه استان بوده است تشکر می کنیم.

در ادامه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز با اشاره به تاکید خداوند متعال در قران کریم مبنی بر مشارکت در انفاق و توجه به نیکو کاری و احسان گفت: در انفاق، زکات و خمس با افراد و انسانها در ارتباط هستیم و از این طریق با خداوند معامله می کنیم.

صالحی با تقدیر از  مشارکت شرکتها و سازمانهای استان در این رویداد گفت: بنده به نوبه خودم از مشارکت فعال شرکت فولاد هرمزگان تشکر می کنم و امیدوارم دیگر صنایع نیز در این امر خداپسندانه مشارکت فعال داشته باشند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد