سنگ آهن و ذغال سنگ

مدیرعامل گل گهر در نشست مدیران شرکت‌های هلدینگ توسعه معادن و فلزات با معاون معدنی وزیر صمت مطرح کرد:

هموار شدن مسیر حفظ جایگاه تولیدی شرکت گل گهر برای سال جاری با افزایش سرمایه

هموار شدن مسیر حفظ جایگاه تولیدی شرکت گل گهر برای سال جاری با افزایش سرمایه
پایگاه خبری معدن نیوز - صبح امروز معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت‌های هلدینگ توسعه معادن و فلزات گفت: در زنجیره فولاد باید بر بخش‌های انتهایی زنجیره تمرکز بیشتری داشته باشیم.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، صبح امروز معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت‌های هلدینگ توسعه معادن و فلزات گفت: در زنجیره فولاد باید بر بخش‌های انتهایی زنجیره تمرکز بیشتری داشته باشیم.

داریوش اسماعیلی با تاکید بر تامین سنگ‌آهن به منظور خوراک واحد‌های تولیدی افزود: در این مسیر از برنامه‌های اکتشافی با قدرت حمایت می‌کنیم.

جمشید ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر نیز با اشاره به عزم این شرکت در تحقق "جهش تولید" گفت: حفظ جایگاه تولیدی شرکت گل گهر یکی از اهداف ما در سال 99 است که با افزایش سرمایه مسیر آن همواره شده است.

در این نشست مدیران عامل شرکت‌های گل گهر، چادرملو، گهر زمین، فولاد ارفع، صبانور، پایا و پامیدکو ضمن اعلام نیازها، چالش‌ها و مسائل شرکت‌ها، راهکارهای پیشنهادی خود را برای حل مشکلات و چالش‌های موجود در صنعت ارائه و سؤالات خود را مطرح کردند.ا

اعضا مجمع نمایندگان استان در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس ملارحمان و معاونین، مدیران و پرسنل شرکت گل‌گهر در سال گذشته، افتخارات و دستاوردهای حاصل شده در مجموعه گل‌گهر را اقدامی بزرگ و ارزشمند دانستند.

امیری رئیس مجمع نمایندگان استان نیز با بیان اینکه خوشبختانه «جهش تولید» یکسال زودتر در مجموعه گل‌گهر محقق شده است، گفت: با توجه به شفاف سازی مهندس ملارحمان در این زمینه دغدغه نمایندگان نیز مرتفع گردید.

امیری پیشرفت در اجرای پروژه خط انتقال آب خلیج فارس در سال 98 را اقدامی بزرگ و قابل تقدیر دانست و از زحمات و پیگیری‌های مهندس ملارحمان در جهت اجرای این پروژه و رسیدن آب خلیج فارس به استان کرمان اظهار رضایت و خشنودی نمود.

جمشید ملارحمان همچنین در این نشست با تشکر از نظارت نمایندگان استان بر مجموعه گل‌گهر و دغدغه‌های آن در بحث تولید و پیشبرد پروژه‌های در دست اجرا در این شرکت، خواستار همکاری و تعامل بیشتر بین نمایندگان و مجموعه گل‌گهر شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد