فولاد و آهن

آرامش در بازار محصولات میانی فولادی/ بی‌رمقی بازار اسلب در شرق آسیا

آرامش در بازار محصولات میانی فولادی/ بی‌رمقی بازار اسلب در شرق آسیا
پایگاه خبری معدن نیوز- هفته اخیر بیلت سی‌ای‌اس (کشورهای مشترک المنافع) بیشتر در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس خریدار داشت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، هفته اخیر بیلت سی‌ای‌اس (کشورهای مشترک المنافع) بیشتر در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس خریدار داشت.

اخیرا عربستان در 360 دلار در هر تن سی اف آر و امارات در 380 دلار در هر تن سی اف آر از سی‌ای‌اس بیلت خریداری کرده‌اند. در بازار چین بیلت سی‌ای‌اس 371 تا 372 دلار در هر تن سی اف آر است در حالی که درخواست‌ها از 368 دلار بالاتر نیست.

خریداران ترکیه هم که هفته‌های گذشته خرید زیادی داشته‌اند در هفته‌ای که گذشت به دنبال خرید بیلت سی‌ای اس در 345 تا 350 دلار در هر تن سی اف آر معادل 330 تا 335 دلار در هر تن فوب بودند.به گزارش فولاد ایران، به طور میانگین قیمت بیلت صادراتی سی‌ای اس 13 دلار در هر تن نسبت به اوایل هفته قبل ارزان‌تر شده و 330 تا 335 دلار در هر تن فوب دریای سیاه نرخ‌گذاری می‌شود.

اسلب وارداتی در جنوب شرق آسیا و خاور دور با توجه به رکود بازار، هفته اخیر کمی افت داشت. فعالان بازار نگران افت قیمت ورق گرم که بازار اصلی مصرف کننده اسلب است نیز بودند. آخرین قیمت اسلب وارداتی 5 دلار ارزان‌تر شده و 345 تا 355 دلار در هر تن سی اف آر ثبت شد. اسلب سی‌ای‌اس 355 تا 370 دلار در هرتن سی اف آر به بازار جنوب شرق آسیا پیشنهاد می‌شد.به گزارش metal bulletin در جنوب شرق آسیا خریدار اصلی اسلب وارداتی اندونزی است که به دلیل محدودیت‌های فعالیت بازار جهت کنترل کووید-19 بازار آن در سکوت است و تقاضا ندارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد