آلومینیوم و مس

افزایش ۱.۱ درصدی قیمت مس در بورس فلزات لندن

افزایش ۱.۱ درصدی قیمت مس در بورس فلزات لندن
پایگاه خبری معدن نیوز - روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین ۵۴ دلار افزایش داشته و به پنج هزار و ۱۱۲ دلار رسیده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، روز سه‌شنبه 16 اردیبهشت ماه سال 1399، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین 54 دلار افزایش داشته و به پنج هزار و 112 دلار رسیده است.

قیمت مس در روز سه‌شنبه 16 اردیبهشت ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز قبل، 1.1 درصد رشد داشته و نسبت به هفته پیشین 1.1 درصد کاهش را تجربه کرده و به پنج هزار و 112 دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه 16 اردیبهشت ماه، با افزایش 57 دلاری نسبت به روز معاملاتی پیش از آن 1.1 درصد رشد داشت و پنج هزار و 143 دلار اعلام شد. قیمت سه ماهه فلز سرخ نسبت به هفته پیش 1.1 درصد افت را تجربه کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه 16 اردیبهشت ماه، با کاهش 6 هزار و 750 تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از 251 هزار و 425 تن به 245 هزار و 350 تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نیز نمایانگر این است که در روز سه‌شنبه 16 اردیبهشت ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به دوشنبه، افزایش سه دلاری داشته و برابر با 31 دلار بر تن گزارش شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد