ورزش بنگاه ها

سرمربی مس نوین: سلامتی بازیکنان از هر چیزی مهمتر است

سرمربی مس نوین: سلامتی بازیکنان از هر چیزی مهمتر است
پایگاه خبری معدن نیوز - در حالی که مس نوین فرصت رسیدن به رتبه‌های بهتری در صورت ادامه بازی‌ها در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را دارد اما سرمربی مس نوین تلویحا موضع خود و تیمش را بیان کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز روابط عمومی باشگاه مس، در حالی که مس نوین فرصت رسیدن به رتبه‌های بهتری در صورت ادامه بازی‌ها در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را دارد اما سرمربی مس نوین تلویحا موضع خود و تیمش را بیان کرد.

در حالی که مس نوین فرصت رسیدن به رتبه‌های بهتری در صورت ادامه بازی‌ها در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را دارد اما سرمربی مس نوین تلویحا موضع خود و تیمش را بیان کرد.

رضا ترکزاده در پاسخ به اینکه نظرش درباره آینده لیگ‌های فوتبال در ایران چیست و اینکه آیا می‌توان بازی‌ها را ادامه داد، گفت: باید قبول کنیم که وضعیت خطرناکی در کشور حاکم است و ویروس کرونا از کشور ریشه کن نشده و هر روز می‌بینیم که این آمار رو به افزایش است.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی سلامتی بازیکنان و اعضای تیم‌ها از هر چیزی مهمتر است و نباید با یک تصمیم عجولانه و غیرمنطقی سلامت تیم‌ها را به خطر انداخت. همه فوتبالی‌ها برای فوتبال دلتنگ هستند اما باید شرایط حاکم در جامعه و این ویروس خطرناک را در نظر گرفت و بر همین اساس تصمیم گیری شود.

سرمربی مس نوین اظهار داشت: اگر یک بازیکن به کرونا مبتلا باشد در این صورت بقیه بازیکنان هم به این ویروس مبتلا می‌شوند. به هر حال اوج تماس بین بازیکنان در تمرینات وجود دارد و مگر بازیکنان می‌توانند از یکدیگر فاصله بگیرند. اگر کسی مبتلا آیا مسئولان تصمیم گیرنده پاسخگو خواهند بود؟! ت

رکزاده با بیان اینکه تیمش فرصت رسیدن به جمع 4 تیم بالای جدول را دارد گفت: ما قبل از شیوع کرونا به لحاظ فنی و روحی شرایط بسیار خوبی داشتیم و اگر لیگ ادامه پیدا می‌کرد به جمع 4 تیم می‌رسیدیم اما حالا شرایط فرق دارد و بحث سلامتی است و ما حتی به قیمت حضور در بالای جدول هم دوست نداریم سلامتی بازیکنان و کل اعضای تیم به خطر بیفتد. به اعتقاد من مس نوین به هدفش در این فصل رسیده و ما می‌خواستیم که چند بازیکن را به فوتبال کرمان معرفی کنیم که فکر می‌کنم این اتفاق رخ داده و این بازیکنان برای فصل بعد مورد توجه تیم‌های دیگر قرار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: ما منتظر تصمیم نهایی مقامات وزارت بهداشت و وزارت ورزش هستیم و امیدوارم بهترین تصمیم برای این فصل گرفته شود. ما از تصمیم نهایی اطاعت می‌کنیم اما نباید فراموش کرد که زمان آماده سازی برای فصل آینده هم مهم است و تا همین جا هم زمان زیادی از دست رفته است.

گفتنی است تیم فوتبال مس نوین از تیم های فوتبال کشور که به طور مستقیم با مسئله ویروس کرونا درگیر شد و اعضای این تیم پس از انجام آخرین بازی خود در سال 98 در شهر رشت بنا به دستور ستاد مبارزه با کرونا استان، به مدت 14 روز در قرنطینه قرار گرفتند که خوشبختانه تمامی اعضای این تیم در سلامت بودند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد