گفتگو، یادداشت و نشست خبری

اعلام جایگزین قطعی عصاری در هلدینگ "ومعادن؛

"الستی" در گفتگو با معدن نیوز: به زودی معارفه می شوم

"الستی" در گفتگو با معدن نیوز: به زودی معارفه می شوم
پایگاه خبری معدن نیوز - با استعفای "عزیزاله عصاری" پس از یک دوره چهارساله از مدیرعاملی هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، شنیده‌ها حاکی از انتصاب "یونس الستی" معاون فعلی توسعه مدیریت و منابع وزیر صمت بود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، با استعفای "عزیزاله عصاری" پس از یک دوره چهارساله از مدیرعاملی هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، شنیده‌ها حاکی از انتصاب "یونس الستی" معاون فعلی توسعه مدیریت و منابع وزیر صمت بود.

الستی در گفتگو با معدن‌نیوز ضمن تایید این خبر گفت: با توجه به موضوع بازنشستگی و استعفای آقای دکتر عصاری، در این مقطع قرعه به نام من افتاد و انشااله در طی چند روز آینده مراسم معارفه بنده در سمت مدیرعاملی هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات برگزار خواهد شد. 

معاون فعلی توسعه مدیریت و منابع وزارت صمت اظهار داشت: در ابتدا باید از مجموعه سهامداران یعنی فولاد مبارکه، شستا و صندوق بازنشستگی فولاد بابت لطف و اعتمادی که در راستای انتخاب بنده داشته‌اند تشکر کنم و امیدوارم حضورم در این سمت شرایط امیدوار کننده ای برای کلیه سهامداران عمده و خرد در حوزه معدن و صنایع معدنی ایجاد کند.

وی درباره نگاهش به بازار سرمایه با توجه به این‌که هلدینگ "و معادن" یک نهاد مالی است و اکنون نیز بازار سرمایه در شرایط خاصی قرار دارد، گفت: همه تلاشم در این راستا خواهد بود که سهم و اعتماد سهامداران را در این بازار پر تلاطم سهام حفظ کنم. 

الستی ادامه داد: اکنون وضعیت بازار در شرایط خاصی است و امیدوارم بتوانیم جایگاه شرکت را همچون دوران جناب آقای عصاری که زحمات زیادی در این شرکت کشیدند در اولویت اول بازار سرمایه حفظ نماییم و جایگاه شایسته ای در جهت سرمایه‌ گذاری‌های مناسب در حوزه معدن و صنایع معدنی ایجاد کنیم.

"الستی" سابقه معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت صمت در دوره وزارت شریعتمداری و رحمانی، معاونت اقتصادی، مالی و برنامه‌ریزی ایمیدرو، عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل‌‌گهر و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌ گذاری امید را در کارنامه شغلی خود دارد.

معدن نیوز ضمن تقدیر از مدیریت شایسته و نگاه توسعه ای عزیزالله عصاری در دوران 4 ساله مدیریت بر هلدینگ توسعه معادن و فلزات، برای یونس الستی در این جایگاه آرزوی موفقیت و بهروزی دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد