فولاد و آهن

در آستانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و از سوی مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران مطرح شد:

روابط عمومی مهمترین عامل برای عمق بخشیدن به ارتباطات دوسویه باجامعه هستند

روابط عمومی مهمترین عامل برای عمق بخشیدن به ارتباطات دوسویه باجامعه هستند
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیرعامل شرکت ملی فولادایران، در پیامی روابط عمومی ها را عامل عمق بخشیدن به ارتباطات دوسویه در جامعه دانست.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مدیرعامل شرکت ملی فولادایران، در پیامی روابط عمومی ها را عامل عمق بخشیدن به ارتباطات دوسویه در جامعه دانست.

در پیام امیرحسین نادری که به مناسبت 27 ارریبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی صادرشده، آمده است: در دنیای کنونی و با پیشرفت های تکنولوژیکی، لزوم ارتباط دوسویه بنگاه های اقتصادی و سازمان ها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که می طلبد این روابط هرچه بهتر و در قالب های جدید به برقراری یک ارتباط دوسویه بین مردم و سازمان ها بپردازد.

شرایط امروزی جامعه و نیاز به دانستن و عملکردهای شفاف می طلبد که این ارتباطات برمبنای صداقت و پرهیز از ریاکاری و مبتنی بر اخلاق حرفه ای شکل بگیرد تا جامعه و افکار عمومی بتوانند باورپذیری خود را نسبت به یک سازمان یا بنگاه اقتصادی تقویت و نهادینه نمایند.

لذا تبلیغ و بیان شفاف و صادقانه عملکرد یک سازمان توسط روابط عمومی ها، نه تنها باعث ایجاد امید در جامعه شده و می شود، بلکه با دریافت دیدگاه و نظرات مردم، مدیریت ها می توانند به نقاط ضعف و قوت خودپی ببرند و نسبت به اصلاح آن اقدام لازم را به عمل آورند‌.

عملکرد حرفه ای روابط عمومی ها می تواند چنان رابطه تنگاتنگی در بین آحاد جامعه ایجاد نماید که ضمن تقویت همبستگی عمومی به مشارکت و اعتماد عمومی نیز عینیت بخشد و اینجاست که این وظیفه خطیر و سرنوشت ساز در جامعه انسانی بخوبی بروز و نمود می کند.

لذا بر خود لازم می دانم ضمن تبریک روز و هفته ارتباطات به همه دست اندرکاران روابط عمومی ها در سراسر کشور، آرزو نمایم که این واحدهای پر تلاش و خستگی ناپذیر بتوانند جایگاه واقعی خود را پیدا نموده و در تقویت و بالا بردن آگاهی افکار عمومی به موفقیت های روز افزونی دست یازند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد