سنگ آهن و ذغال سنگ

نشست ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با علمدار رئیس اداره کل صنایع استان یزد به منظور رفع برخی موانع جهت تسریع در بهره برداری از معدن D۱۹

نشست ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با علمدار رئیس اداره کل صنایع استان یزد به منظور رفع برخی موانع  جهت تسریع در بهره برداری از معدن D۱۹
پایگاه خبری معدن نیوز - ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با علمدار رئیس اداره کل صنایع استان یزد به منظور رفع برخی موانع جهت تسریع در بهره برداری از معدن D۱۹ دیدار کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با علمدار رئیس اداره کل صنایع استان یزد به منظور رفع برخی موانع  جهت تسریع در بهره برداری از معدن D19 دیدار کرد.

در این جلسه ناصر تقی زاده بار دیگر بر متعهد بودن چادر ملو در رعایت مسائل زیست محیطی تاکید کرد و گفت: باید برای توسعه کشور بهره برداری از منابع غنی سطحی و زیر زمینی را همراه با حفظ محیط زیست، توسعه و هیچ یک را فدای دیگری نکنیم.

وی تصریح کرد: جهش تولید با ملاحظات بازدارنده محقق نمی شود و باید با جسارت و شهامت بیشتری طرح های مهم و اساسی تولیدی و صنعتی کشور را به پیش برد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد