فولاد و آهن

پیام منصور یزدی‌زاده مدیر عامل ذوب‌آهن اصفهان، به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

پیام منصور یزدی‌زاده مدیر عامل ذوب‌آهن اصفهان، به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
پایگاه خبری معدن نیوز - منصور یزدی‌زاده مدیر عامل ذوب‌آهن اصفهان در پیامی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان را نقشی قابل توجه خواند. متن این پیام به شرح ذیل می باشد:
  بزرگنمايي:

منصور یزدی‌زاده مدیر عامل ذوب‌آهن اصفهان در پیامی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان را نقشی قابل توجه خواند. متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است. نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.

 بنابراین،‌ از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع،‌ منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است.       

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز می باشد، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.        

 فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان عرصه هنرهشتم که با همت خود بر سرمایه های اجتماعی کشور می افزایند ، تبریک عرض می کنم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد