اقتصاد و صنعت

پیام مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت روز روابط عمومی

پیام مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت روز روابط عمومی
پایگاه خبری معدن نیوز - فریدون فدایی دولت مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با صدور پیامی، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به پیشگامان و فعالان این عرصه تبریک گفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، فریدون فدایی دولت مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با صدور پیامی، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به پیشگامان و فعالان این عرصه تبریک گفت.

متن پیام «دکتر فریدون فدایی» به شرح زیر است:

27 اردیبهشت؛ روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصت مناسب و مغتنمی برای تجلیل از پیشگامان عرصه روابط ‌عمومی است. نقش و کارکرد روابط عمومی ها در هر سازمانی در وهله نخست از این حیث مورد توجه و حایز اهمیت است که موجبات برقراری ارتباطات مناسب و سازنده را بین مردم و مسئولان سازمان فراهم می کنند. حفظ، تقویت و تحکیم اعتمادسازی به عنوان یک اصل مهم در روابط‌ عمومی نوین به‌شمار می‌رود و بر این عقیده ام که بی‌توجهی به کارکردهای روابط‌ عمومی نتیجه‌ای جز از دست دادن افکارعمومی نخواهد داشت.

در سال جاری باتوجه به نامگذاری سال 99 توسط مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید»، هفتمین روز از هفته روابط عمومی به عنوان «روابط‌عمومی و جهش تولید» نامگذاری شده است. کارگزاران، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ بخش های صنعتی، نقش کلیدی در تحقق شعار سال دارند، معتقدم واحد روابط عمومی در بخش های صنعتی به عنوان نخستین دریچه ورود و ترغیب سرمایه گذاران محسوب می شود که ضروری است در راستای پیشبرد برنامه های تحقق تولید در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، روابط عمومی با برنامه ریزی علمی و با هم افزایی و تشریک مساعی و با نگاه به چشم انداز آینده این منطقه راهبردی، در جهت تدوین و اجرای مدل‌های بومی و هم چنین تخصصی گام برداشته و با بهره گیری از فرصت ها؛ همچنان استفاده از شیوه های نوین تبلیغاتی در معرفی ظرفیت‌ها و مزیت های این کانون بزرگ صنعتی به سرمایه گذاران سرلوحه برنامه های روابط عمومی باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته روابط‌عمومی (27 اردیبهشت‌ لغایت 2 خرداد) با عنوان «روابط‌عمومی هوشمند، انسان سالم، جامعه سالم»، از تلاشهای خالصانه و متعهدانه همکارانم در واحد روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد تقدیر و تشکر نموده و روز روابط عمومی را خدمت شما و همه فعالین و زحمتکشان عرصه روابط عمومی کشور تبریک می گویم و موفقیت و سربلندی‌تان را از درگاه ایزد منان آرزومندم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد