رویدادها و گزارش های ویژه

رئیس هیئت عامل ایمیدرو در نشست با رئیس سازمان نظام مهندسی معدن:

همکاری های ایمیدرو و نظام مهندسی معدن در حوزه آموزش گسترش می یابد/ افزایش بودجه آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو تا ۲۳ میلیارد تومان/ دوره های آموزش «تربیت حفار» توسط ایمیدرو برگزار می شود

همکاری های ایمیدرو و نظام مهندسی معدن در حوزه آموزش گسترش می یابد/ افزایش بودجه آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو تا ۲۳ میلیارد تومان/ دوره های آموزش «تربیت حفار» توسط ایمیدرو برگزار می شود
پایگاه خبری معدن نیوز - ​رئیس هیئت عامل ایمیدرو با تاکید بر گسترش همکاری های بین این سازمان و نظام مهندسی معدن در بخش آموزش، گفت: بودجه بخش آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو به منظور تحقق اهداف این بخش طی سال جاری، تا ۲۳ میلیارد تومان افزایش یافت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، رئیس هیئت عامل ایمیدرو با تاکید بر گسترش همکاری های بین این سازمان و نظام مهندسی معدن در بخش آموزش، گفت: بودجه بخش آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو به منظور تحقق اهداف این بخش طی سال جاری، تا 23 میلیارد تومان افزایش یافت.

خداداد غریب پور در نشست کمیته آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو که با حضور رییس سازمان نظام مهندسی معدن برگزار شد، افزود: برنامه ریزی این سازمان در تقویت همکاری ها با دانشگاه ها و دیگر سازمان ها در حوزه آموزش و پژوهش همچون سال گذشته ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه دوره های آموزشی تربیت حفار توسط ایمیدرو برگزار خواهد شد، افزود: در سال 98 حدود 17 میلیارد تومان هزینه کرد حوزه آموزش، پژوهش و فناوری در این سازمان بود که در سال 99 این رقم تا 23 میلیارد تومان بودجه افزایش پیدا کرده است.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه دوره های آموزشی بر اساس نیازسنجی های احصا شده از سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها انجام شده است، عنوان کرد: دوره های در نظر گرفته پاسخگوی نیازهای فنی و تخصصی معدنکاران بخش خصوصی است.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو با اشاره به اینکه بومی سازی از اولویت های این سازمان در سال جهش تولید است، افزود: در مدل همکاری با دانشگاه ها و شرکت ها باید به گونه ای عمل کرد که شرکت ها نیازهای تحقیقاتی خود را به دانشگاه ها ارایه و دانشگاه ها برنامه های مطالعاتی و راهکارهای رفع نیازهای شرکت ها را اعلام کنند.

برگزاری 419 دوره آموزشی از مجموع 600 دوره پیش بینی شده براساس قرارداد همکاری ایمیدرو و نظام مهندسی معدن

در ادامه این جلسه تقی نبئی رئیس سازمان نظام مهندسی معدن طی سخنانی اظهار داشت: بر اساس مفاد قرارداد بین ایمیدرو و نظام مهندسی معدن تاکنون از مجموع 600 دوره پیش بینی شده 419 دوره توسط سازمان نظام مهندسی معدن برگزار شده است.

تقی نبئی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا برگزاری دوره های باقی مانده متوقف شد و دوره های باقی مانده از خرداد آغاز می شود.

وی گفت: دوره های آموزشی شامل ایمنی معادن زیرزمینی زغال سنگ، دوره های آموزشی رانندگان خودروهای حمل و نقل سبک و سنگین و همچنین ایمنی برای کارگران شاغل در معادن است.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ادامه داد: دوره های نامبرده در 31 استان توسط سازمان های نظام مهندسی معدن استان ها و با همکاری سازمان های صنعت معدن و تجارت کشور برگزار شد.

نبئی اظهار داشت:‌ آمادگی داریم همکاری آموزشی و پژوهشی بین این سازمان و ایمیدرو در سال جاری را همچون سال گذشته ادامه دهیم.

در این جلسه غلامرضا ملاطاهری مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو و سمیه خلوصی مدیر برنامه ریزی و نظارت راهبردی ایمیدرو حضور داشتند و مطالبی را در خصوص برنامه ها و اقدامات این سازمان در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری ارایه کردند.


   shortlink:  
اخبار مرتبط
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد