فولاد و آهن

راه اندازی فولاد ارفع ۷۲۰۰نفر اشتغال ایجاد می کند

راه اندازی فولاد ارفع ۷۲۰۰نفر اشتغال ایجاد می کند
خبرگزاری تخصصی معدن- مجری طرح فولاد ارفع گفت:با راه اندازی این طرح، ۷۲۰۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در منطقه اردکان یزد به کار مشغول می شوند.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- مجری طرح فولاد ارفع گفت:با راه اندازی این طرح، 7200 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در منطقه اردکان یزد به کار مشغول می شوند.
به گزارش معدن نیوز ؛ احمد کیوان آرا با بیان این مطلب اظهار داشت: بهره برداری از طرح های فولادی، علاوه بر اشتغال زایی در منطقه، زمینه ایجاد صنایع بالا دستی و پایین دستی همچون قطعه سازی، مواد نسوز، فروآلیاژها، واحدهای آموزشی و غیره را فراهم می کند.
وی افزود: همچنین، فولاد خام تولید شده به مصرف واحد های تولید نورد خواهد رسید و متعاقب آن، صنایع ساختمان سازی، پل سازی وغیره رشد خواهند کرد.
مجری طرح فولاد ارفع با بیان این که درصدد هستیم امور زیربنایی این طرح را به موازات پیشرفت اجرایی آن تامین کنیم تصریح کرد: در حال حاضر، مساله تامین گاز رفع شده است. همچنین، قرارداد دیماند برق با اداره برق منطقه ای یزد بسته شده است و در حال احداث پست 400 کیلو ولت به 230 کیلو ولت هستیم که قرارداد آن بسته شده و تسهیلات اعتباری لازم انجام شده است.
وی ادامه داد: در مورد آب نیز با استاندار یزد مذاکره و قرار شده است آب مورد نیاز پروژه با کیفیت لازم در زمان مقرر تامین شود.
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، تا پایان مرداد، واحد فولاد سازی این طرح 4/80 درصد و واحد احیای مستقیم 4/75 درصد پیشرفت داشته است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد