رویدادها و گزارش های ویژه

در هشتمین وبینار رایگان استیل مینت شرکت کنید؛

هشتمین همایش مجازی استیل مینت با موضوع "سناریوها و چالش های بخش ثانویه صنعت فولاد هند" برگزار می شود

هشتمین همایش مجازی استیل مینت با موضوع "سناریوها و چالش های بخش ثانویه صنعت فولاد هند" برگزار می شود
پایگاه خبری معدن نیوز - هشتمین همایش مجازی استیل مینت با موضوع "سناریوها و چالش های بخش ثانویه صنعت فولاد هند" برگزار می شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، هشتمین همایش مجازی استیل مینت با موضوع "سناریوها و چالش های بخش ثانویه صنعت فولاد هند" برگزار می شود.

این همایش مجازی هشتمین وبینار استیل مینت در سال جاری است که ساعت 15 روز پنج شنبه اول خرداد برگزار و سخنرانان پنل مربوطه آویناش بهانداری مدیرعامل Steel Electrotherm India Ltd، گانشیام گویال مدیر شرکت Kalika Steel Alloys Pvt Ltd، سودیر گویال مدیر شرکت Madhav Alloys Pvt، کالپش آگراوال مدیر شرکت Prakash Ferrous Industries Pvt Ltd، رامش آگراوال مدیر شرکت Real Ispat & Power Ltd، آشیش بریوالا مدیر شرکت SRMB Srijan Pvt Ltd و YK Dalmia مدیر مسئول شرکت Suraj Products Ltd می باشند.

درباره همایش فوق گفتنی است، از آنجائی که فولادسازان ثانویه هند، چیزی حدود 35 درصد از کل محصولات فولادی هند که معادل 110 میلیون تن می‌شود را تولید می‌کنند، طبیعتا، سهم قابل توجهی از آنها بر روی تقاضا، عرضه و قیمت در بازار داخل و خارج تأثیر می گذارد. در حال حاضر، فعالان و مدیران این بخش تحت فشار شیوع ویروس کرونا با برنامه ریزی‌های مستمر و سریع سعی در حفظ کسب و کار خود دارند. این وبینار قصد دارد به طور دقیق تر به این برنامه ریزی ها و چالش ها بپردازد.

موضوعات محوری که در این وبینار به آنها پرداخته خواهد شد به شرح ذیل می باشند:

1- سطح تولید و استفاده از ظرفیت ها

2- قیمت‌ها و چشم انداز سال جاری

3- محدودیت در رابطه با کار، مسائل مالی و بازار

4- تأمین مواد اولیه و تنگناهای لجستیکی

5-برنامه های آینده

علاقمندان جهت ثبت نام در این همایش مجازی و شرکت در آن در زمان تعیین شده می توانند با مراجعه به لینک زیر ثبت نام کرده و در تاریخ معین در همایش شرکت نمایند:
https://www.steelmintevents.com/webinars/indias-secondary-steel-sector-scenarios-and-challenges/

مشاهده این وبینار به صورت زنده و از طریق گوشی های تلفن همراه و کامپیوتر، با دانلود نرم افزار Zoom Cloud Meeting و استفاده از فیلترشکن مقدور است.

کسانی که موفق به مشاهده مستقیم وبینار نشوند متعاقبا از طریق لینک درگاهی که اطلاع رسانی خواهد شد قادر به دانلود آن خواهند بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد