سنگ آهن و ذغال سنگ

ترخیص سنگ آهن در گمرکات چین تسهیل می شود

ترخیص سنگ آهن در گمرکات چین تسهیل می شود
پایگاه خبری معدن نیوز - بازرسی گمرک چین بر روی سنگ آهن وارداتی از تاریخ اول ژوئن (۱۰ روز آینده) اختیاری می شود. این تصمیم جدید مقامات چینی نشان می دهد که به دنبال ساده سازی خدمات و تسهیل تجارت هستند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از کانال تلگرامی کیوان جعفری طهرانی، بازرسی گمرک چین بر روی سنگ آهن وارداتی از تاریخ اول ژوئن (10 روز آینده) اختیاری می شود. این تصمیم جدید مقامات چینی نشان می دهد که به دنبال ساده سازی خدمات و تسهیل تجارت هستندطبق اعلام اداره کل گمرک چین (GAC) سنگ آهن وارداتی می تواند پس از گذراندن مراحل بازرسی و قرنطینه در محل دپو، مستقیما از گمرک آزاد شود.

 با این حال بسیاری از تجار به طور انتخابی مشخصات کیفی سنگ آهن وارداتی را بازرسی می کنند تا ازخود در برابر محموله های نامرغوب حفاظت نمایند. در این مواقع دوره زمان بازرسی تنها یک تا دو روز به طول خواهد انجامید.

 بنابراین، تصمیم جدید به خریداران این اجازه را می دهد که در زمان و هزینه های خود صرفه جویی نمایند. این تصمیم گمرک چین عموما برای محموله های استرالیا و برزیل از جمله مخلوط فاین پیلبارا Pilbara Blend و فاین Carajas که مشخصات کیفی پایداری دارند، کاربرد دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد