فولاد و آهن

رکورد تولید ماهانه فولاد خوزستان در اردیبهشت ماه هم شکسته شد/ تولید روزانه این بار از مرز ۳۴۸ هزار تن عبور کرد

رکورد تولید ماهانه فولاد خوزستان در اردیبهشت ماه هم شکسته شد/ تولید روزانه این بار از مرز ۳۴۸ هزار تن عبور کرد
پایگاه خبری معدن نیوز - فولاد خوزستان پس از ثبت رکورد افتخارآمیز ۳۴۵۳۵۲ تن در فروردین ماه آن هم پس از گذشت ۲ سال، اکنون با نیل به رکورد ۳۴۸۴۸۳ تن در اردیبهشت ماه ١٣٩٩ برگ زرین دیگری به کتاب قطور افتخارات خود افزود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، فولاد خوزستان پس از ثبت رکورد افتخارآمیز 345352 تن در فروردین ماه آن هم پس از گذشت 2 سال، اکنون با نیل به رکورد 348483 تن در اردیبهشت ماه ١٣٩٩ برگ زرین دیگری به کتاب قطور افتخارات خود افزود.

 محمود لندی معاون بهره برداری شرکت فولاد خوزستان در پیامی به علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ثبت رکورد تولید در اردیبهشت ماه را اطلاع رسانی نمود. متن پیام به شرح ذیل است:

 باعرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات جنابعالی

 خرسندم در سالی که توسط رهبر حکیم انقلاب مدظله العالی به نام "سال جهش تولید" نام گذاری شده است و در اجرای منویات معظم له که نجات و سربلندی کشور عزیزمان را در نگاه به درون، اقتصاد مقاومتی و جهش تولید دانستند؛ پس از ثبت رکورد افتخارآمیز 345352 تن در فروردین ماه، اکنون با نیل به رکورد 348483 تن در اردیبهشت ماه ١٣٩٩ برگ زرین دیگری به کتاب قطور افتخارات شرکت فولاد خوزستان افزوده شد.  لازم می دانم کسب این موفقیت های کم نظیر و بعضا بی نظیر را در تنگنای تحریم های ظالمانه و تروریسم اقتصادی نظام سلطه بر علیه وطن و مردم عزیزمان، به جنابعالی که حمایت گر و تسهیل کننده فرآیند تولید هستید؛ صمیمانه تبریک عرض کنم.

این موفقیت های پی در پی حاصل لطف خداوند حکیم، حمایت جنابعالی، همدلی مدیران، تعهد کارکنان فداکار به خصوص فولادمردان خط مقدم تولید و تصمیمات بهنگام و اقدامات مبتکرانه کمیته عالی مقابله با کرونا در شرکت است که ضمن تمرکز متعهدانه بر سلامتی کارکنان، استمرار و جهش تولید را هوشمندانه فراهم کردند.

از درگاه الهی برای جنابعالی و همه مدیران عالی شرکت خصوصا مدیران پرتلاش بهره برداری و کلیه کارکنان عزیز شرکت و خانواده محترم آنان سلامتی و سربلندی آرزو می کنم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد