فولاد و آهن

پیام مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران به مناسبت روزجهانی قدس؛ ویروس دیرپای صهیونیسم، بی گمان ریشه کن خواهد شد

پیام مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران به مناسبت روزجهانی قدس؛ ویروس دیرپای صهیونیسم، بی گمان ریشه کن خواهد شد
پایگاه خبری معدن نیوز - امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران به مناسبت روزجهانی قدس گفت: ویروس دیرپای صهیونیسم، بی گمان ریشه کن خواهد شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران به مناسبت روزجهانی قدس گفت: ویروس دیرپای صهیونیسم، بی گمان ریشه کن خواهد شد.

امروز روز قدس بود، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اما بدون شهدای عزیز قدس بخصوص سردار شجاع و دلاور سپاه اسلام "حاج قاسم سلیمانی".

روز قدس همواره یادآور خروش قهرمانانه مسلمین علیه ظالمانه ترین و جنایتکارانه ترین جنایات، علیه میلیون هانفرانسان بی پناه در جغرافیای سیاسی جهان است.

طلوع انقلاب اسلامی ایران و هوشمندی و ابتکار پیر جماران، خمینی کبیر، برِای تعیین و تبیین روز قدس، حلقه وصلی شد برای همصدایی و هم پیمانی مسلمانان و آزادیخواهان جهان علیه رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی.

سال هاست که همه مسلمانان روز قدس را روزی علیه وحشگیری دشمن غدار تبدیل نموده و آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین را فریاد زده اند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال هاست و امروز هم فرمودند: که اصلی ترین توصیه اینجانب تداوم مبارزه و سامان بخشیدن به سازمان های جهادی و همکاری آنان با یکدیگر و گسترش عرصه جهاد در همه سرزمین های فلسطینی است.

این فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، در حقیقت فصل الخطابی است برای همه آزاداندیشان و آزادیخواهان مسلمان، که مبارزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی را ضمن تداوم بخشیدن با اهداف اصلی و تعیین کننده به سرانجام مقصود برسانند.

امروزه استکبار جهانی و همپالکی هایش در جهان و منطقه، که مدام از حقوق بشر دم می زنند، جنایات بی شمار و غارتگری های وسیع، رژیم صهیونیستی را نادیده می گیرند و در برابر جنایات انجام شده علیه فلسطینی ها، یمنی ها و سوریه، قفل سکوت را بر لبان خودزده اند و آزاداندیشان جهان را با یک تضاد و پارادوکس عجیب در بهت و حیرت برده اند.

امروزه استکبار جهانی در سیاست های خبری و دیپلماتیک خود برای به فراموشی سپردن و کمرنگ کردن مبارزات و حق طلبی های فلسطینی های مظلوم تلاش می کند و خیانتی بزرگ در حق مظلومترین مردم کره روا می دارد که متاسفانه این سیاست مزورانه، در منطقه و در بین کشورهای اسلامی نیز حامیانی دارد که با دلارهای نفتی در منطقه علیه مظلومان فلسطینی تقویت می شود.

اما از آنجاکه پیروزی خون بر شمشیر یک آرمان وعده داده شده الهی است، قطعا بزودی و به مدد مبارزات حق طلبانه مردم قهرمان فلسطین محقق خواهد شد و رژیم غاصب صهیونیستی همچون یک غده سرطانی نابود و از جغرافیای سیاسی جهان حذف خواهد شد.

همانگونه که حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند، ویروس صهیونیسم بزودی نابود خواهد شد، اما وظیفه همه مسلمانان و آزادیخوهان جهان این است که با هر ابزار و تریبون، باید علیه جنایات و رفتارهای ددمنشانه صهیونیست ها افشاگری کنند و چهره واقعی این رژیم سفاک را به جهانیان شناسانده و تداوم هدفمند و هوشمندانه مبارزه علیه این خون آشامان تاریخ را ساماندهی عمومی وفراگیرنمایند.

و امروز اولین روز قدسی است که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را دربین خودنداریم. شهید سلیمانی و دیگر شهدای عزیز قدس همچون شیخ احمد یاسین، فتحی شقاقی، عماد مغنیه، سید عباس موسوی و هزاران شهید دیگر، طی سال ها مبارزه علیه صهیونیست ها راه جهاد را برای مسلمین گشودند، و چراغی شدند در دنیای ظلمانی و تاریک سیاست های استکباری که چهره واقعی خون آشامان هویدا و برملا شود.

لذا بر همه ما واجب است که به سهم خود افکار عمومی را نسبت به ددمنشی های صهیونیست ها آگاه نموده و از مبارزات حق طلبانه مردم مظلوم و قهرمان فلسطین حمایت دفاع نماییم تا روزی که آثاری ازرژیم کودک کش صهیونیستی درجهان نباشد. به امید آنروز.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد