آلومینیوم و مس

افزایش ۲.۸ درصدی قیمت آلومینیوم در بورس لندن نسبت به هفته گذشته

افزایش ۲.۸ درصدی قیمت آلومینیوم در بورس لندن نسبت به هفته گذشته
پایگاه خبری معدن نیوز - روز جمعه دوم خرداد ماه، قیمت آلومینیوم در LME نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه، ۴۰.۵ دلار به ازای هر تن معادل ۲.۸ درصد رشد داشت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، روز جمعه دوم خرداد ماه، قیمت آلومینیوم در LME نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی جمعه 26 اردیبهشت ماه، 40.5 دلار به ازای هر تن معادل 2.8 درصد رشد داشت.

قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز جمعه دوم خرداد ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (پنج‌شنبه اول خرداد ماه)، 14 دلار به ازای هر تن معادل 0.9 درصد افت داشت؛ به گونه‌ای که پنج‌شنبه اول خرداد ماه، آلومینیوم یک هزار و 487 دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به یک هزار و 473 دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین، روز جمعه دوم خرداد ماه، قیمت آلومینیوم در LME نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی جمعه 26 اردیبهشت ماه، 40.5 دلار به ازای هر تن معادل 2.8 درصد رشد داشت؛ به گونه‌ای که از یک هزار و 432 دلار و 50 سنت به ازای هر تن، به یک هزار و 473 دلار به ازای هر تن رسید.

افزایش قیمت آلومینیوم در جهان، همراه با کاهش موجودی انبارهای آلومینیوم بوده است؛ میانگین موجودی انبارها از یک میلیون و 462 هزار و 600 تن در هفته گذشته به یک میلیون و 458 هزار و 100 تن در هفته اخیر رسیده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد