فولاد و آهن

مهدی طغیانی منتخب مردم اصفهان در بازدید از فولاد مبارکه:

مقابله با تحریم های داخلی جزو اولویت های کاری نمایندگان مجلس یازدهم است

مقابله با تحریم های داخلی جزو اولویت های کاری نمایندگان مجلس یازدهم است
پایگاه خبری معدن نیوز - مهدی طغیانی منتخب مردم اصفهان در خلال بازدید از فولاد مبارکه عنوان کرد: نزدیک به نیمی از اقتصاد استان را بخش صنعت در بر گرفته است و فولاد مبارکه از جمله مجموعه هایی است که هم نقش مهمی در تولید کشور دارد و هم از حیث نیروی انسانی و مهندسی موجود در این شرکت، پتانسیل بالایی در زمینه توسعه بومی سازی و تکنولوژی فولادسازی را در آن شاهد هستیم.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مهدی طغیانی منتخب مردم اصفهان در خلال بازدید از فولاد مبارکه عنوان کرد: نزدیک به نیمی از اقتصاد استان را بخش صنعت در بر گرفته است و فولاد مبارکه از جمله مجموعه هایی است که هم نقش مهمی در تولید کشور دارد و هم از حیث نیروی انسانی و مهندسی موجود در این شرکت، پتانسیل بالایی در زمینه توسعه  بومی سازی و تکنولوژی فولادسازی را شاهد هستیم.

بنده به استفاده از تجارب و ظرفیت این مجموعه در زمینه توسعه تولید استان و صادر کردن توان تکنولوژیک موجود امیدوار هستم. از مدیران و کارگران عزیز این شرکت تشکر میکنم و به ایشان خدا قوت می گویم  چرا که این عزیزان در خط مقدم جبهه تولید و ایجاد ارزش در اقتصاد استان مشغول فعالیت هستند.

وظیفه خود میدانیم که هر کجا نیاز به اصلاح قوانین و رفع موانع قانونی وجود دارد  به نحوی عمل کنیم که ضربه تحریم های داخلی متوجه صنایع و اقتصاد کشور نشود چرا که معتقد هستم در بسیاری مواقع موانعی که باید با عنوان تحریم های داخلی از آن ها یاد کرد، تاثیر مخرب بیشتری به نسبت تحریم های خارجی دارد و بنا داریم ان شاء الله در مجلس یازدهم در مقابله با موانع و مشکلاتی که دامنگیر تولیدکنندگان داخلی است گام برداریم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد