فولاد و آهن

مذاکره تیسن کروپ با شرکت های مشابه بین المللی در زمینه فولاد و کاهش خسارت های تجاری آن

مذاکره تیسن کروپ با شرکت های مشابه بین المللی در زمینه فولاد و کاهش خسارت های تجاری آن
معدن نیوز - رویترز گزارش داد: فرد مطلعی اعلام کرده، تیسن کروپ آلمان Thyssenkrupp در حال مذاکره با شرکت های مشابه بین المللی جهت یافتن راهکاری برای کاهش خسارت در تجارت فولاد است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از کانال تلگرامی کیوان جعفری طهرانی، رویترز گزارش داد: فرد مطلعی اعلام کرده، تیسن کروپ آلمان Thyssenkrupp در حال مذاکره با شرکت های مشابه بین المللی جهت یافتن راهکاری برای کاهش خسارت در تجارت فولاد است. 

این مذاکره بخشی از استراتژی تجدیدنظر است که روز دوشنبه رونمایی و آشکار خواهد شد و احتمالا شامل تعطیلی یا فروش بخشی از دارایی های شرکت تیسن کروپ با توجه به زیان 372 میلیون یورویی معادل 402 میلیون دلاری Thyssenkrupp Steel Europe به عنوان بزرگترین فولادساز آلمان می باشد. این شرکت در نیمه نخست سال مالی گروه، این میزان زیان را شناسایی و اعلام کرد.

برخی منابع خبری به رویترز گفتند: ارتباط میان تیسن کروپ و تاتااستیل هرگز قطع نشده و هر دو شرکت در حال مذاکره برای ادغام و تحکیم روابط، بجای رقابت چون گذشته هستند.

مقاله تجاری در Handelsblatt گفته که تیسن کروپ همچنین با SSAB سوئیس و آهن و فولاد Baoshan چین در حال مذاکره است و هر دو این شرکت ها نسبت به در اختیار داشتن سهام اعظم این شرکت فولادساز آلمانی، ابراز تمایل کرده اند.

تیسن کروپ و SSAB از اظهار نظر در این زمینه خودداری کردند و تاتا استیل اروپا و آهن و فولاد Baoshan چین نیز مستقیما درباره این موضوع توضیحی ارائه نکردند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد