سایر عناصر و مواد

کاهش تولید نیکل فیلیپین/ بیش از نیمی از معادن نیکل فیلیپین تولید صفر را گزارش کردند

کاهش تولید نیکل فیلیپین/ بیش از نیمی از معادن نیکل فیلیپین تولید صفر را گزارش کردند
پایگاه خبری معدن نیوز - رویترز گزارش داد: با بسته شدن بیشتر معادن نیکل فیلیپین، این کشور شاهد کاهش ۲۷ درصدی تولید در سه ماهه اول سال بود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از کانال تلگرامی کیوان جعفری طهرانی، رویترز گزارش داد: با بسته شدن بیشتر معادن نیکل فیلیپین، این کشور شاهد کاهش 27 درصدی تولید در سه ماهه اول سال بود.

 فیلیپین روز پنجشنبه اعلام کرد که تولید نیکل این کشور در سه ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد کاهش یافته و به 28 هزار تن رسیده است زیرا بیش از نیمی از 29 معدن نیکل فعال این کشور تولید صفر را گزارش کرده اند.

 اداره معادن و علوم زمین فیلیپین (Mines and Geosciences Bureau) اعلام کرده تنها 11 معدن نیکل این کشور جنوب شرق آسیا، تولید را در ماه مارس گزارش داده اند، در حالی که 18 معدن به دلیل تعمیر و نگهداری یا شرایط بد آب و هوایی فعالیتی نداشته اند.

 پس از توقف صادرات نیکل از اندونزی از ابتدای ماه ژانویه، فیلیپین به عنوان اصلی ترین تأمین کننده سنگ نیکل به چین در سال جاری شناخته شد. چین سنگ نیکل را برای ساخت چدن نیکل به عنوان ماده اصلی تولید فولاد ضد زنگ فرآوری و استفاده می کند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد