آلومینیوم و مس

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس دهم شورای اسلامی:

عملکرد خوب شرکت مس در سال رونق تولید

عملکرد خوب شرکت مس  در سال رونق تولید
پایگاه خبری معدن نیوز - دکتر حسین امیری نماینده زرند و کوهبنان در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: شرکت مس در سال ۹۸ با وجود مسائل و مشکلات زیاد در حوزه اقتصادی و همچنین کاهش قیمت جهانی مس نسبت به سال قبل از آن، با مدیریت جوان و با تجربه‌ای که داشت عملکرد خوبی ثبت کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز - دکتر حسین امیری نماینده زرند و کوهبنان در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: شرکت مس در سال 98 با وجود مسائل و مشکلات زیاد در حوزه اقتصادی و همچنین کاهش قیمت جهانی مس نسبت به سال قبل از آن، با مدیریت جوان و با تجربه‌ای که داشت عملکرد خوبی ثبت کرد.

امیری با بیان این مطلب افزود: شرکت مس در سال گذشته هم در تولید و هم در فروش  رشد قابل توجهی داشت و موفق به ثبت رکورد خوبی شد.
امیری با بیان این‌که امیدواریم شرکت مس در سال جهش تولید وظیفه خود را به‌خوبی انجام بدهد اظهار داشت:  شرکت مس همچنین در حوزه اکتشاف و کشف ذخایر معدنی نیز عملکرد قابل قبولی داشت و در پهنه‌های بسیاری عملیات اکتشافی انجام دادند.
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس دهم شورای اسلامی با تأکید بر این‌که شرکت مس علاوه بر حوزه تولید و فروش در حوزه مسئولیت اجتماعی اقدامات شایسته‌ای انجام داد اظهار داشت:  گزارشی که ما در این زمینه داریم نشان می‌دهد که شرکت مس هم در حوزه ورزش و هم بهداشت و درمان در حد استانداردهای بین‌المللی کارهای خوبی انجام داده است.


   shortlink:  
اخبار مرتبط
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد