فولاد و آهن

فولاد اکسین خوزستان در سال جهش تولید از اهداف استراتژیک خود پیشی گرفت

فولاد اکسین خوزستان در سال جهش تولید از اهداف استراتژیک خود پیشی گرفت
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت فولاد اکسین خوزستان در دو ماهه ابتدایی سال ۹۹ با حرکت مدون و منسجم کلیه واحدها در چارچوب اهداف استراتژیک تدوین شده، توانست در اکثر اقدامات استراتژیک خود اهداف تدوین شده را محقق و در بیشتر موارد نیز از این اهداف پیشی بگیرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز - شرکت فولاد اکسین خوزستان در دو ماهه ابتدایی سال 99 با حرکت مدون و منسجم کلیه واحدها در چارچوب اهداف استراتژیک تدوین شده، توانست در اکثر اقدامات استراتژیک خود اهداف تدوین شده را محقق و در بیشتر موارد نیز از این اهداف پیشی بگیرد.

اقدامات استراتژیک شرکت فولاد اکسین خوزستان در چهار منظر ارزش، مشتری، فرآیندهای داخلی و رشد و یادگیری بوده که خوشبختانه مدیران و کارکنان این شرکت تولیدی توانستند در دو ماهه اول سال 99 با حرکت در چارچوب برنامه های تدوین شده، درصدهای پیشرفت برنامه ای را محقق نمایند.

از آنجایی که این شرکت یک مجموعه تولیدی می باشد، بنابراین تحقق تولید و فروش، صادرات محصول و تامین منابع مالی مورد نیاز جهت تولید مستقیم محصولات از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد، بر این اساس واحدهای مرتبط با انجام بهینه امورات محوله، علاوه بر تحقق اهداف ترسیم شده، هدف های پیش بینی شده در بخش تولید و فروش را پشت سر نهادند.

این شرکت پروژه تدوین ساختار مکانیزه Price List محصولات به منظور انعطاف پذیری بالاتر در شرایط رقابتی کنونی را در منظر مشتری تعریف نموده و با جدیت در حال پیگیری و اجرای آن می باشد.

همچنین در اقدامات استراتژیک مربوط به فرآیندهای داخلی و رشد و یادگیری نسبت به برنامه تعیین شده بسیار خوب عمل شد و این نشان از پویایی و تداوم حرکت این کارخانه در مسیر تعالی و رونق تولید محصولات فولادی می باشد.

نهایتاً شرکت فولاد اکسین خوزستان با همبستگی و هم افزایی سایر واحدهای کارخانه در تحقق اهداف استراتژیک سال 99 توانست در اردیبهشت ماه، به میزان 101 درصد اقدامات  استراتژیک خود را محقق نماید.

تیم مدیریتی و مجموعه این کارخانه تولیدی با عزم راسخ به دنبال رسیدن و تثبیت اکسین در جایگاه واقعی خود می باشد که این مهم با همکاری  و توجه سایر مجموعه های برون سازمانی محقق خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد