فولاد و آهن

مدیرعامل فولاد مبارکه در نشست هم اندیشی سرپرست وزارت صمت با معاونین و مدیران ایمیدرو و مدیران عامل شرکت های وابسته خبر داد:

افتتاح واحد ۵ میلیون تنی کنسانتره سنگان در راه است/ ظرفیت فولاد خام مبارکه به ۱۱ میلیون تن می رسد

افتتاح واحد ۵ میلیون تنی کنسانتره سنگان در راه است/ ظرفیت فولاد خام مبارکه به ۱۱ میلیون تن می رسد
پایگاه خبری معدن نیوز -حمید رضا عظیمیان مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه در نشست هم اندیشی حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعضای هیات عامل، معاونان و مدیران ایمیدرو و نیز مدیران شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی خبر داد: خبر واحد ۵ میلیون تنی کنسانتره آهن سنگان تا پایان خرداد افتتاح می شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، حمید رضا عظیمیان مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه در نشست هم اندیشی حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعضای هیات عامل، معاونان و مدیران ایمیدرو و نیز مدیران شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی خبر داد: خبر واحد 5 میلیون تنی کنسانتره آهن سنگان تا پایان خرداد افتتاح می شود.

در سال جهش تولید، با افتتاح طرح فولاد سازی سفید دشت طی سال جاری، ظرفیت تولید فولاد خام این شرکت از 10.2 میلیون به 11 میلیون تن می رسد.

وی افزود: طرح الکترود گرافیتی که به دلیل موضوع کرونا عقب افتاد، تا پایان نیمه نخست امسال افتتاح می شود. افزایش 1.5 به 2 میلیون تن و طرح نورد 2 شهید خرازی، از دیگر طرح های توسعه این شرکت است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد