فولاد و آهن

مدیرعامل فولاد خوزستان خبر داد:

ارسال روزانه ۴۰۰ هزار لیتر آب برای اهالی غیزانیه از سوی فولاد خوزستان

ارسال روزانه ۴۰۰ هزار لیتر آب برای اهالی غیزانیه از سوی فولاد خوزستان
پایگاه خبری معدن نیوز - محمدی خبر داد: شرکت فولاد خوزستان در راستای مسوولیت اجتماعی، اقدام به ارسال روزانه ۴۰۰هزار لیتر آب برای هموطنان بخش غیزانیه کرده است..
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، محمدی خبر داد: شرکت فولاد خوزستان در راستای مسوولیت اجتماعی، اقدام به ارسال روزانه 400هزار لیتر آب برای هموطنان بخش غیزانیه کرده است.

 علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: قرارگاه محرومیت زدایی شهدای فولاد خوزستان در راستای کمک به رفع مشکل آب شرب بخش غیزانیه، اقدام به ارسال چهارصد هزار لیتر آب به صورت روزانه به این منطقه کرد و این شرکت در کنار مردم این بخش محروم ایستاده است.

 محمدی افزود: بخش غیزانیه با دارا بودن بیش از 90 روستا بزرگترین بخش روستایی کشور به شمار می‌آید و پیش از این شرکت فولاد خوزستان برای دانش‌ آموزان روستای سوادن از توابع غیزانیه، اقدام به تهیه سرویس مدارس کرده است.

 مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: ارسال آب شرب از سوی شرکت فولاد خوزستان از خرداد ماه سال گذشته، برای برخی از روستاهای فاقد آب شرب در حال انجام بوده است و با توجه به شرایط سخت بی‌ آبی بخش غیزانیه، حجم ارسال آب افزایش یافته و تا زمان رفع اساسی مشکل آب منطقه، ارسال مداوم ادامه دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد