فولاد و آهن

تولید فولاد خام ژاپن در ماه آوریل به کمترین سطح ۱۱ سال اخیر رسید

تولید فولاد خام ژاپن در ماه آوریل به کمترین سطح ۱۱ سال اخیر رسید
پایگاه خبری معدن نیوز - به گزارش رویترز: فدراسیون آهن و فولاد ژاپن اعلام کرد: میزان تولید فولاد خام ژاپن در ماه آوریل با ۲۳.۵ درصد افت نسبت به آوریل سال گذشته به کمترین میزان ۱۱ سال گذشته یعنی ۶.۶۲ میلیون تن رسید، چراکه تقاضای ضعیف ناشی از بحران کروناویروس فولادسازان این کشور را مجبور به کاهش تولید کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از کانال تلگرامی کیوان جعفری طهرانی، به گزارش رویترز: فدراسیون آهن و فولاد ژاپن اعلام کرد: میزان تولید فولاد خام ژاپن در ماه آوریل با 23.5 درصد افت نسبت به آوریل سال گذشته به کمترین میزان 11 سال گذشته یعنی 6.62 میلیون تن رسید، چراکه تقاضای ضعیف ناشی از بحران کروناویروس فولادسازان این کشور را مجبور به کاهش تولید کرد.

یکی از محققان این فدراسیون گفت: این میزان تولید، کمترین میزان تولید ماهانه از ماه می 2009 یعنی زمانی که بحران جهانی Global Crisis تقاضا را کاهش داد، می باشد. 

این محقق افزود: این کاهش 23.5 درصدی بزرگترین افت ماهانه از جولای 2009 می باشد.

تولید فولاد ژاپن نسبت به ماه مارس نیز افت 16.8 درصدی داشت.

2 فولادساز برتر ژاپن یعنی نیپون استیل و JFE متعلق به هلدینگ JFE در ماه آوریل به طور موقت 3 کوره بلند خود را برای مقابله با کاهش تقاضا خاموش کردند.

این دو فولادساز قصد دارند 4 کوره دیگر خود را در ماه ژوئن و جولای به حالت تعلیق درآورند که بدین ترتیب در مجموع 25 تا 30 درصد از کل ظرفیت تولید فولاد آنها کاسته خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد