فولاد و آهن

ارسال اولین محصول تولیدی گندله سیمیدکو به مقصد فولاد شادگان

ارسال اولین محصول تولیدی گندله سیمیدکو به مقصد فولاد شادگان
پایگاه خبری معدن نیوز - اولین محصول تولیدی گندله شرکت سیمیدکو به مقصد خوزستان ارسال شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، اولین محصول تولیدی گندله مجتمع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) به مقصد شرکت صنعتی فولاد شادگان ارسال شد.

محمد مدنی‌ فر مدیرعامل گفت: پس از گذشت کمتر از سه هفته از راه‌ اندازی کارخانه تولید گندله، اولین محصول تولیدی به وزن سه هزار تن بارگیری و به مقصد شرکت صنعت فولاد شادگان، از شرکت‌های تابعه گروه فولاد خوزستان ارسال گردید.

مدیرعامل شرکت سیمیدکو با بیان این نکته که کارکنان تلاشگر این شرکت طبق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نام گذاری امسال به نام سال "جهش تولید"، مقوله تولید را در عمل تحقق بخشیدند، افزود: خوشبختانه فرآیند تولید گندله در شرکت سیمیدکو بر اساس برنامه پیش‌بینی شده در حال انجام است و تولید محصول بیشتر از برنامه محقق شده است.

مدنی‌ فر، حمایت و همکاری مدیرعامل، مدیران و کارشناسان شرکت فولاد خوزستان را در تحقق این مهم، ستودنی دانست و افزود: این موفقیت قطعاً بدون حمایت و هم‌ افزایی و استفاده از دانش فنی متخصصان شرکت فولاد خوزستان و شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب محقق نمی‌شد و باید قدردان حمایت‌های این شرکت باشیم. 

گزارش ها حاکی است، این ‌محموله با سیستم ترابری شرکت چند وجهی فولاد لجستیک به مقصد اهواز ارسال شده است.

گفتنی است، خط تولید گندله شرکت سیمیدکو به دست متخصصان داخلی و با سرمایه‌گذاری 882 میلیون یوان و 1650 میلیارد ریال در کمتر از سه سال راه اندازی شده و با تولید 2/5 میلیون تن گندله در سال، برای 1500 تن از جوانان به صورت مستقیم و غیرمستقیم در منطقه سنگان شهرستان خواف ایجاد اشتغال نموده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد