اخبار استان ها

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج خبر داد:

ثبت معدن و دریافت مجوز برداشت سالانه ۱۰۸ هزار تن مصالح کوهی

ثبت معدن و دریافت مجوز برداشت سالانه ۱۰۸ هزار تن مصالح کوهی
پایگاه خبری معدن نیوز- رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج از ثبت معدن مصالح کوهی خبر داد و گفت: پس از پیگیری های مستمر این سازمان موفق به ثبت معدن و مجوز برداشت به مقدار ۱۰۸ هزار تن برای مدت یک سال شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج از ثبت معدن مصالح کوهی خبر داد و گفت: پس از پیگیری های مستمر این سازمان موفق به ثبت معدن و مجوز برداشت به مقدار 108 هزار تن برای مدت یک سال شد.

فرشاد منبری در بازدید از روند برداشت مصالح از معدن سازمان عمران و باز آفرینی فضای شهری اظهار کرد: با توجه به عدم صدور مجوز برداشت مصالح رودخانه ای توسط ادارات ذیربط و همچنین به منظور جلوگیری از آسیب و تخریب به محیط زیست رودخانه، این سازمان نسبت به پیگیری و ثبت معدن کوهی در محدوده شهر اقدام کرد.

وی افزود: با هدف شناسایی معدن کوهی با مصالح مناسب جهت تهیه آسفالت بادوام و باکیفیت است این سازمان نسبت به بررسی و بازدید معادن پیشنهادی و موجود در محدوده شهر سنندج اقدام کرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: پس از بررسی های لازم و هماهنگی با آزمایشگاه ها و ادارات مرتبط نسبت به شناسایی معدن کوهی با مصالح سنگی مناسب در اراضی روستاهای گلین و وصی علیا که قبلا مورد بهره برداری سد ژاوه نیز بود، اقدام شده است.

وی از ثبت معدن مصالح کوهی خبر داد و گفت: پس از پیگیری های مستمر این سازمان موفق به صدور مجوز به مقدار 108 هزار تن برای مدت یک سال شد.

منبری خاطرنشان کرد: نزدیکی به محدوده شهری، کیفت بالای مصالح، پایین بودن هزینه تولید، تامین مصالح زیرسازی مناطق سه گانه و نواحی منفصل و تامین مصالح خام کارخانه آسفالت سنندج از عمده مزایای این معدن محسوب می شود.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج تصریح کرد: دریافت مجوز ثبت معدن می تواند نقش موثری در کاهش هزینه های عمرانی و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری داشته باشد.

وی یادآور شد: پس از برداشت مصالح کوهی نسبت به انتقال آن به کارخانه جهت تهیه شن و ماسه اقدام می شود و از لاشه هم در دیوار چینی پروژه های عمرانی استفاده خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد