فولاد و آهن

مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین کلنگ زنی احداث "مرکز نوآوری تحول دیجیتال در فولاد" در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران:

فولاد مبارکه با کمک تکنولوژی و فناوری به سمت کارخانه هوشمند حرکت می کند

فولاد مبارکه با کمک تکنولوژی و فناوری به سمت کارخانه هوشمند حرکت می کند
معدن نیوز - مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین کلنگ زنی احداث "مرکز نوآوری تحول دیجیتال در فولاد" در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اظهار داشت: فولاد مبارکه با کمک تکنولوژی و فناوری به سمت کارخانه هوشمند حرکت می کند.
  بزرگنمايي:

حمیدرضا عظیمیان در مراسم کلنگ زنی احداث مرکز نوآوری تحول دیجیتال در فولاد گفت: ما در تولید فولاد خام از دنیا عقب نیستیم اما در تولید محصول ورق عریض کمی از دنیا عقب مانده ایم.

وی افزود: امروز دنیا در صنعت خودروسازی به دنبال ورقهایی با استحکام بالا و وزن کمتر است، زیرا کاهش مصرف بنزین، بهبود محیط زیست و جلوگیری از آلودگی و امنیت سرنشینهای خودرو را به همراه دارد که ما در این مورد کمی از دنیا جا مانده ایم.

مدیرعامل فولاد مبارکه اظهار داشت: برای کم شدن فاصله خود با این موضوع باید از تکنولوژی روز دنیا استفاده کنیم، و از همین رو فولاد مبارکه در نظر دارد نسل جدید فناوری را پیاده کند‌.
عظیمیان خاطرنشان کرد: اثر آن نیز در فاز اول متوجه سهامداران شرکت است که از بهره وری و افزایش سود سهام استفاده میکنند، چراکه هزینه ها کاهش پیدا میکند و کار با دقت و سرعت بیشتری انجام می شود.

وی در خاتمه گفت: تاثیر بعدی این است که مردم کشور ما با کمک تکنولوژی به روز دنیا، رفاه و آسایش بیشتر و همگامی با دنیا را تجربه خواهند کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد