فولاد و آهن

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان:

ارسال روزانه ۴۰۰ هزار لیتر آب آشامیدنی برای ساکنان روستاهای بخش غیزانیه از سوی فولاد خوزستان

ارسال روزانه ۴۰۰ هزار لیتر آب آشامیدنی برای ساکنان روستاهای بخش غیزانیه از سوی فولاد خوزستان
پایگاه خبری معدن نیوز - علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، از سال گذشته آب‌ رسانی به روستاهای بخش غیزانیه را در دستور کار خود قرار داده و با توجه به مشکل کم‌ آبی و گرمای هوا با افزایش توان خود از روز جمعه ۹ خردادماه ۱۳۹۹، روزانه به میزان ۴۰۰ هزار لیتر آب شرب به این بخش محروم ارسال می نماید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، از سال گذشته آب‌ رسانی به روستاهای بخش غیزانیه را در دستور کار خود قرار داده و با توجه به مشکل کم‌ آبی و گرمای هوا با افزایش توان خود از روز جمعه 9 خردادماه 1399، روزانه به میزان 400 هزار لیتر آب شرب به این بخش محروم ارسال می نماید.

وی افزود: فولاد خوزستان کمک رسانی به مناطق محروم را در اولویت قرار داده و در سال گذشته نیز تعدادی سرویس مدارس برای دانش‌آموزان روستای سودان بخش غیزانیه هماهنگ نموده تا مشکلی برای حضور بر سر کلاس درس و ادامه تحصیل خود نداشته باشند. 

این گزارش حاکی است، اهالی روستاهای غیزانیه ضمن قدردانی از خدمات جهادی شرکت فولاد خوزستان در آب‌ رسانی به روستاهای این بخش، خواستار تداوم این فعالیت تا برطرف شدن مشکل کم‌ آبی می‌باشند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد