بورس

فولاد هرمزگان سهامداران خود را برای برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه فراخواند

فولاد هرمزگان سهامداران خود را برای برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه فراخواند
پایگاه خبری معدن نیوز- شرکت فولاد هرمزگان جنوب با درج اطلاعیه ای در روزنامه های رسمی خود از کلیه سهامداران شرکت یا نمایندگان قانونی آنان دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت حضور یابند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب با درج اطلاعیه ای در روزنامه های رسمی خود از کلیه سهامداران شرکت یا نمایندگان قانونی آنان دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت حضور یابند.

 مجمع هرمز قرار است روز یکشنبه 25 خرداد ماه ساعت 9 صبح و در مهمانسرای فولاد هرمزگان به آدرس بندرعباس، رسالت جنوبی روبروی دانشکده پرستاری کوچه بدر، پلاک 38 برگزار خواهد شد.

دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی شرکت در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 98، بررسی و تصویب صورت های مالی و عملکرد سال مالی قبل، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی وحسابرس علی البدل شرکت برای سال مالی منتهی به 30 اسفند 99، اتخاذ تصمیم درباره تقسیم سود، تعیین روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت در سال مالی جاری، تعیین پاداش اعضای هیئت مدیره و تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره می باشد.

در اطلاعیه این شرکت آمده است: با توجه به ضرورت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه در مهلت قانونی و با عنایت به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص رعایت بهداشت و حفظ سلامت سهامداران، تا اطلاع ثانوی برگزاری مجمع عمومی شرکتها با حضور حداکثر 15 سهامدار حقیقی و حقوقی مقدور بوده لذا با توجه به محدودیت تعیین شده، از سهامداران حقیقی درخواست می گردد با عدم حضور فیزیکی در محل برگزاری مجمع، هیئت مدیره شرکت را در برگزاری مجمع به شیوه ابلاغی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا یاری نمایند.

 فولاد هرمزگان امکان حضور مجازی سهامداران از طریق سایت این شرکت www.Hosco.ir را اعلام داشت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد