سنگ آهن و ذغال سنگ

شارژ موفقیت آمیز اولین محموله گندله تولیدی کارخانه گندله سازی شهید حاج قاسم سلیمانی در کوره احیاء مستقیم فولاد شادگان

شارژ موفقیت آمیز اولین محموله گندله تولیدی کارخانه گندله سازی شهید حاج قاسم سلیمانی در کوره احیاء مستقیم فولاد شادگان
پایگاه خبری معدن نیوز - استحکام بالا و نرمه بسیار کم اسفنجی تولید شده، نشان از کیفیت بسیار بالا و خوب گندله شرکت سیمیدکو دارد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، استحکام بالا و نرمه بسیار کم اسفنجی تولید شده، نشان از کیفیت بسیار بالا و خوب گندله شرکت سیمیدکو دارد.

مدنی فر با بیان این مطلب افزود: اولین محموله تولیدی کارخانه گندله شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت سیمیدکو به کوره احیاء مستقیم ایرانی پرد در شرکت فولاد شادگان شارژ شد و نتایج اولیه حکایت از متالیز بسیار یکنواخت و همچنین استحکام بالا و نرمه بسیار کم آهن اسفنج تولید شده دارد.

مدیرعامل شرکت سیمیدکو افزود: این موضوع نشان گر تولید با کیفیت گندله در خط تولید کارخانه گندله شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت بوده و این موفقیت را به تلاشگران عرصه تولید تبریک گفت.

لازم به ذکر است کارخانه کنسانتره شرکت سیمیدکو با ظرفیت تولید 5 میلیون تن طراحی و در فاز اول با ظرفیت تولید دو و نیم میلیون تن راه اندازی شده و گندله تولید شده از مواد اولیه این کارخانه تامین می گردد.
کارخانه تولید گندله شرکت سیمیدکو نیز با ظرفیت 5 میلیون تن طراحی شده و در فاز اول با ظرفیت تولید دو ونیم میلیون تن گندله در سال در اردیبهشت ماه سالجاری با توان متخصصان ایرانی و بدون حضور کارشناسان خارجی راه اندازی شده و بزودی با حضور مدیران ارشد نظام بصورت رسمی افتتاح خواهد شد.
شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد و شرکت فولاد شادگان از شرکت های تابعه شرکت فولاد خوزستان بوده و عملا چرخه تولید محصولات فولادی در شرکت فولاد خوزستان بطور کامل تامین شده که این ضمن کاهش هزینه های تولید، باعث رقابت پذیری بیشتر شرکت فولاد خوزستان در تولید این محصول استراتژیک می باشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد