اقتصاد و صنعت

افزایش قیمت قراضه ترکیه

افزایش قیمت قراضه ترکیه
پایگاه خبری معدن نیوز- در ترکیه قیمت بیلت با توجه به جو مثبت بازار داخلی و خارجی آن بالا رفت. خریداران که اطمینان پیدا کردند قیمت قراضه و مقاطع صعودی است به خرید بیلت پرداخته‌اند تا انبارها را تکمیل کنند. البته بیشتر افزایش خرید در بازار داخلی مشهود بود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در ترکیه قیمت بیلت با توجه به جو مثبت بازار داخلی و خارجی آن بالا رفت. خریداران که اطمینان پیدا کردند قیمت قراضه و مقاطع صعودی است به خرید بیلت پرداخته‌اند تا انبارها را تکمیل کنند. البته بیشتر افزایش خرید در بازار داخلی مشهود بود.

بیلت صادراتی ترکیه نیز 5 تا 10 دلار بالا رفته 390 تا 395 دلار هر تن فوب است البته عرضه کننده ها بیشر بر بازار داخلی متمرکز شده اند چون تقاضای خوب بازار مقاطع از آن حمایت کرده است.

در بازار داخلی ترکیه بیلت 10 تا 15 دلار بالا رفته 395 تا 405 دلار هر تن درب کارخانه ثبت شده است. انتظار می رود در آینده نزدیک قیمت در بازار داخلی 10 تا 15 دلار دیگر بالا برود.

در بازار واردات، بیلت سی آی اس 390 تا 395 دلار هر تن سی اف آر بود که 10 تا 15 دلار رشد هفتگی داشت.

البته خریداران ترک بیشتر به معامله قراضه وارداتی پرداختند تا بیلت و بعید به نظر می رسد رشد قیمت های بیلت سی آی اس به سرعت مورد قبول بازار واقع شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد