فولاد و آهن

آغاز سفر یک روزه سرپرست وزارت صمت به استان اصفهان/ بازدید، افتتاح و کلنگ زنی چند طرح صنعتی و نشست با فعالان اقتصادی

آغاز سفر یک روزه سرپرست وزارت صمت به استان اصفهان/ بازدید، افتتاح و کلنگ زنی چند طرح صنعتی و نشست با فعالان اقتصادی
پایگاه خبری معدن نیوز - سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت برای افتتاح، بازدید و کلنگ زنی چند طرح صنعتی در استان اصفهان با استقبال مسئولان این استان وارد فرودگاه اصفهان شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت برای افتتاح، بازدید و کلنگ زنی چند طرح صنعتی در استان اصفهان با استقبال مسئولان این استان وارد فرودگاه اصفهان شد.

حسین مدرس خیابانی در ابتدای سفر خود پروژه بازیافت حرارتی نیروگاه گازی و پست‌های اصلی توزیع برق را در شرکت فولاد مبارکه به بهره برداری می رساند.

وی همچنین در مراسم کلنگ زنی پروژه نورد گرم شماره 2 فولاد مبارکه حضور خواهد یافت.

نشست با مدیران مجتمع فولاد مبارکه و تشکل های صنعتی مرتبط دیگر برنامه سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در این شرکت خواهد بود.

بازدید از سه طرح کوره بلند شماره یک و پروژه تزریق بوفر زغال و تولید خطوط ریل در شرکت ذوب آهن ادامه برنامه سفر مدرس خیابانی به استان اصفهان است و در همین راستا نشست نیز با مدیران این شرکت خواهد داشت.

افتتاح طرح توسعه شرکت سپاهان باطری و حضور در نشست فعالان اقتصادی استان اصفهان در محل اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اصفهان پایان بخش برنامه سفر یک روزه سرپرست وزارت صنعت معدن و تجارت به این استان است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد