ورزش بنگاه ها

با هدف تهیه برنامه استراتژیک؛

برگزاری اولین جلسه راهبردی باشگاه فولاد خوزستان

برگزاری اولین جلسه راهبردی باشگاه فولاد خوزستان
پایگاه خبری معدن نیوز - اولین جلسه راهبردی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، اولین جلسه راهبردی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان برگزار شد.

بابک داودی مدیر مدارس فوتبال باشگاه فولاد خوزستان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به مصوبه هیات مدیره محترم شرکت فولاد خوزستان و تاکید جناب آقای آذری در خصوص تعیین برنامه سه ساله استراتژیک باشگاه که متاثر از چشم‌انداز کلان شرکت می باشد، صبح امروز شنبه مورخ ٣١ خردادماه 1399 با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران، اولین جلسه راهبردی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان بر اساس مدل (swot) برگزار گردید.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه گام ابتدایی در تهیه برنامه استراتژیک و راهبردی سه ساله باشگاه فولاد خوزستان ارزیابی شرایط موجود است، در این جلسه مقرر شد کلیه نقاط ضعف، قوت، فرصت و تهدیدهای باشگاه در 12 حوزه شناسایی شود. 

داودی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی، اظهار داشت: پیش شرط هر موفقیتی، برنامه ریزی و هدف گذاری است و قطعا این رویکرد نوین در آینده باشگاه فولاد خوزستان و ارتقاء جایگاه آن تاثیر بسزایی دارد؛ ما برای رسیدن به یک هدف، نیازمند چشم انداز و سند راهبردی هستیم. 

مدیر مدارس فوتبال باشگاه فولاد خوزستان در خاتمه اظهار داشت: باشگاه فولاد خوزستان در حال حاضر با داشتن زیرساخت های کم نظیر به یک مجموعه برتر فوتبالی در کشور تبدیل شده و قطعا با توجه به این ظرفیت و نقاط قوت می توانیم در آینده با تکیه بر برنامه استراتژیک باشگاه درآمدزایی و رشد اقتصادی را تجربه کنیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد